اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قابل توجه خیرین نیکوکار

20 هزار دختر د‌م‌بخت کهگیلویه و بویراحمدی جهیزیه می‌خواهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 هزار دختر د‌م‌بخت مستضعف کهگیلویه و بویراحمدی چشم به راه تامین جهیزیه خود هستند.

20 هزار دختر د‌م‌بخت کهگیلویه و بویراحمدی جهیزیه می‌خواهند

عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تعداد مزدوجین دریافت‌‌کننده جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 34 هزار و 204 مورد بوده که با دریافت این جهیزیه تشکیل خانواده داده و زندگی مشترک خود را شروع کردند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حمایت از تشکیل خانواده بر اساس موازین اسلامی و شرعی از برنامه‌های اصلی این نهاد بوده که با همه ظرفیت و توان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: 107 میلیارد ریال مبلغ پرداختی این تعداد جهیزیه بوده که از بدو تاسیس کمیته امداد تاکنون به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

فرهادی با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده در مکتب اسلام گفت: لازم است با برنامه‌ریزی و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان زمینه ازدواج آسان فراهم شود.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت خیرین را در این امر مهم ضروری خواند و ادامه داد: خیرین در بسیاری از امور در کنار این نهاد حمایتی بوده که لازم است همکاری و حمایت این انسان‌های گرانقدر در کمک به ازدواج جوانان در شرف ازدواج افزایش یابد.

فرهادی توجه به آموزه‌‌های دین مبین اسلام را یادآور شد و عنوان کرد: خانواده‌ها با تبعیت از این آموزه‌های غنی می‌توانند با ازدواج ساده و بی‌آلایش زمینه تشکیل خانواده را برای جوانان خود فراهم کنند.

وی تاکید کرد: با حمایت از تشکیل خانواده‌ و تقویت و تحکیم بنیان خانواده شاهد کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار بالای دختران دم‌بخت خاطرنشان کرد: 20 هزار جوان در این استان وجود دارد که نیازمند مساعدت در زمینه جهیزیه هستند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین در زمینه تامین جهیزیه نیازمندان بیان کرد: بدون شک مشارکت در این امر باقیات و صالحاتی خواهد بود که آخرت این افراد نیکوکار را آباد می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از بدو تاسیس این نهاد تاکنون 34 هزار و 204 زوج کهگیلویه و بویراحمدی از کمیته امداد جهیزیه دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول