اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد گچساران و به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

پرداخت 246 میلیون ریال جهیزیه به 46 زوج مددجوی گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته هماهنگی و همیاری تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران 246 میلیون ریال جهیزیه نقدی به 46 زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران پرداخت می‌شود.

پرداخت 246 میلیون ریال جهیزیه به 46 زوج مددجوی گچسارانی
امرالله فروزنده شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر شالوده و اساس باشکوه‌ترین و مردمی‌ترین تغییر و انقلاب در جهان به رهبری امام راحل و قیام مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خطاب به مسئولان ادارات و نهادها گفت: کلیه ادارات و نهادهای عضو کمیته هماهنگی و همیاری تشکل‌های مردمی باید نسبت به تشویق و ترغیب جامعه زیر پوشش خود برای حضور و شرکت در مراسم‌های دهه فجر انقلاب همکاری و اقدام کنند.

مدیر کمیته تشکل‌‌های مردمی ستاد دهه فجر گچساران و مدیر کمیته امداد گچساران برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مطلوب در ایجاد زمینه‌‌‌های لازم برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر را لازم و ضروری دانست.

فروزنده افزود: ادارات و نهاد‌های عضو کمیته هماهنگی و همیاری تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر گچساران باید به مناسبت دهه فجر انقلاب ادارات و نهادهای خود را چراغانی و تزیین کنند.

وی بیان داشت: سرکشی از خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری با هماهنگی بنیاد ‌شهید و امور ایثارگران در دستور کار ادارات عضو کمیته هماهنگی و همیاری تشکل‌های مردمی قرار دارد.

* برگزاری جشن بزرگ انقلاب توسط جمعیت هلال احمر گچساران

فروزنده 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) را سرآغاز شمارش معکوس فروپاشی حکومت طاغوتی پهلوی دانست و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گچساران روز 12 بهمن سالگرد ورود امام راحل به ایران اسلامی اقدام به دایر کردن ایستگاه صلواتی توزیع شربت و شیرینی به تعداد 5 هزار نفر در ورودی شهر گچساران در فلکه فرودگاه می‌کند.

وی از برگزاری جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی ایران توسط جمعیت هلال احمر گچساران و با حضور جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت خبر داد.

این مقام مسئول در گچساران ابراز داشت: اعضای کمیته هماهنگی و همیاری در روز 12 بهمن با نصب پرچم‌های انقلابی از فلکه فرودگاه گچساران از ساعت 9 و 33 دقیقه حضوری فعال و پرشور دارند.

فروزنده خبر داد: به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 46 جهیزیه‌ نقدی به مبلغ 246 میلیون ریال به عروس و دامادهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در گچساران پرداخت می‌شود.

وی عنوان داشت: اداره بهزیستی گچساران به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشن در تمامی مهد کودک‌های زیر مجموعه می‌کند.

* حضور 200 کودک و نوجوان در ایستگاه نقاشی به مناسبت دهه فجر

فروزنده ابراز داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده اداره بهزیستی گچساران زمینه لازم را برای حضور افزون بر 200 نفر از کودکان برای شرکت در ایستگاه نقاشی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورد.

مدیر کمیته تشکل‌‌های مردمی ستاد دهه فجر گچساران از پرداخت هدیه به 10 نفر از کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در مسابقه نقاشی 90 متری به مناسبت دهه فجر 90 خبر داد.

فروزنده یادآور شد: کانون خواهران و جوانان پیرو ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران نیز ضمن شرکت در برنامه‌های دهه فجر، در راهپیمایی 22 بهمن روز بزرگ و جاودانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضوری فعال و گسترده دارند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول