اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

270 نوعروس کمیته امداد خراسان شمالی جهیزیه می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از اهدای 270 سری جهیزیه ازدواج به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد.

270 نوعروس کمیته امداد خراسان شمالی جهیزیه می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این تعداد جهیزیه به صورت نقدی به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد، گفت: پرداخت این مبالغ به مناسبت دهه مبارک فجر و به صورت بلاعوض خواهد بود.

وی سرانه جهیزیه هر یک از این زوجین را 10 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز به 570 نوعروس کمیته امداد کمک هزینه جهیزیه اهدا شده که در این راستا اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: در حال حاضر نیز یک‌هزار و 230 نوعروس و تازه داماد زیر پوشش کمیته امداد در نوبت دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج هستند که امید است این امر خداپسندانه توسط خیرین و تأمین اعتبار امداد عملی شود تا بتوان از این طریق ازدواج آسان را در بین جوانان گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه قبل از اهدای جهیزیه به زوجین، دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره برای آنان برگزار می‌شود، گفت: تمامی نوعروسان موظف هستند قبل از دریافت جهیزیه در کلاس‌های آموزشی که توسط این نهاد با حضور مشاوران و اساتید مجرب برگزار می‌شود شرکت کنند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول