اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

علما در تاریخ و فرهنگ شیعه همواره افتخارآفرین بوده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: علما در تاریخ و فرهنگ شیعه همواره افتخارآفرین بوده‌اند.

علما در تاریخ و فرهنگ شیعه همواره افتخارآفرین بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی بعد از ظهر امروز در دیدار ائمه جماعات استان با امام جمعه زنجان، با ابراز خرسندی از انتصاب آیت‌الله شیخ علی خاتمی به عنوان امام جمعه استان زنجان، اظهار داشت: مردم استان زنجان به ویژه علما هر جا نیاز به ترویج و تبلیغ اسلام باشد، پیشگام هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور علما در هر حرکتی موجب موفقیت آن حرکت می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز علما در همه حرکت‌ها پیشتاز هستند و این حضور فعال آن‌ها عزت و سرافرازی را برای ملت و کشور به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هم تاریخ و هم ملت‌ها به وجود علما و روحانیون افتخار می‌کنند، اضافه کرد: علما در تاریخ و فرهنگ شیعه همواره افتخارآفرین بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از پیامدهای جنگ جهانی اول و دوم تسلیم شدن ایران در مقابل دشمنان و بیگانگان بود، ادامه داد: در این فتنه‌ها و توطئه‌ها بخش‌های زیادی از خاک کشور به تاراج رفت در حالی که هر جا جای پای علما باشد، نتیجه آن پیروزی و عزت است.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه در هر اقدامی که علما سردمدار آن بوده‌اند، دشمن را به عقب رانده‌اند، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز و از جمله مصادیق این ادعا به شمار می‌رود.

وی به توطئه‌های دشمنان علیه ایران به ویژه جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: ملت مسلمان ایران با فرماندهی ولی فقیه و حضور با ایمان روحانیان در بدنه‌های مختلف جنگ در مقابل استعمار و استکبار ایستادگی کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: آموزش فرهنگ دینی در جبهه‌های حق علیه باطل و ترویج اسلام، دشمنان را مبهوت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان، امروز نمی‌توانند حضور مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند، افزود: با برنامه‌ها و توطئه‌های خود درصدد تضعیف فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول