اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرکرد خبر داد

نظارت هر سربازرس بر 10 شعبه اخذ رای

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان شهرکرد گفت: برای هر 10 شعبه اخذ رأی در این شهرستان یک سربازرس انتخاب می‌شود.

نظارت هر سربازرس بر 10 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر اعتدال‌پور بعدازظهر امروز در نشست با اعضای هیئت بازرسی این شهرستان، اظهار داشت: عملکرد بازرسان نقش مهمی در بازخورد عملکرد هیئت بازرسی دارد و افراد انتخاب شده علاوه بر رعایت دقیق تقوا و رضای خداوند متعال، نباید گرایشی به هیچکدام از داوطلبان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای هر 10 شعبه اخذ رأی یک سربازرس انتخاب می‌شود، گفت: انتخاب سر بازرسان برای تعداد شعب بستگی مستقیم به شرایط منطقه‌ای دارد.

اعتدال‌پور تعداد اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان شهرکرد را 12 نفر عنوان کرد و گفت: بر اساس قانون 15 وظیفه برای اعضای هیئت‌های بازرسی مشخص شده که اعضا باید به آن عمل کنند تا انتخابات پیش روی، بدون هیچگونه دغدغه‌ای برگزار شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان شهرکرد خطاب به اعضای هیئت‌های بازرسی شهرستان شهرکرد گفت: گزارش‌های ارائه شده باید مستند باشند و بدون هیچگونه نظر شخصی ارائه و رضای خداوند متعال و خداترسی را مورد عمل قرار دهند.

وی از انتخابات به‌عنوان یکی از راه‎های پشتیبانی ملت از نظام عنوان کرد و گفت: هر قدر که مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، اقتدار نظام در داخل و خارج بیشتر خواهد بود.

اعتدال‌پور افزود: مردم به عنوان تعیین کننده‌ترین گروه در عرصه انتخابات، انتظار دارند که مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات امانتدار خوبی برای آرای آنان باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان شهرکرد تصریح کرد: انتظار مردم از داوطلبان ورود به مجلس این است که پایبند به قوانین قوه قانونگذاری یعنی همان مرجعی که قرار است خود بدان وارد شوند، باشند.

به گفته وی لازمه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور همکاری و تعامل همه این گروه‎ها در مراحل مختلف انتخابات است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول