اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و کار فیروزکوه:

متقاضیان طرح تبدیل اراضی ملی به کشاورزی معرفی می‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه گفت: کارجویانی که بخواهند از مزایای طرح "تبدیل اراضی ملی به کشاورزی" استفاده کنند، به مراجع ذی‏ربط معرفی می‏شوند.

متقاضیان طرح تبدیل اراضی ملی به کشاورزی معرفی می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران داریوش همدانی ظهر امروز در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه با ستاد ارتقای بهره‏وری مصرف آب در بخش کشاورزی این شهرستان که با حضور مسئولان در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد اظهار داشت: طرح تبدیل اراضی ملی به کشاورزی اقدام بسیار مهمی محسوب می‏شود.

وی بیان کرد: تبدیل اراضی ملی به کشاورزی، طرح بزرگی بوده که قرار است با واگذاری زمین‏ها به صورت 99 ساله برای افراد فاقد شغل کار ایجاد شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در شهرستان فیروزکوه فرصتی لازم است تا پالایش خوبی در خصوص افراد بیکار صورت گیرد و سپس علاقه‏مندان را به سمت اجرای این طرح سوق دهیم.

همدانی با تاکید بر اینکه باید همه ابهام‏ها در راستای اجرای این طرح مهم روشن و شفاف‏سازی شود اضافه کرد: باید پس از حل مسائل اساسی، به صورت تعدیل‏یافته‏تری به این عرصه ورود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه تعاون در شهرستان فیروزکوه باید اختیارات لازم را در این زمینه کسب کند تصریح کرد: کارجویانی که بخواهند از مزایای طرح تبدیل اراضی ملی به کشاورزی استفاده کنند به مراجع ذی‏ربط ارجاع داده می‏شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه باید در این راستا تعاونی خاصی تشکیل شود که افراد بتوانند در قالب آن به فعالیت بپردازند گفت: باید ساماندهی لازم در این خصوص صورت گیرد.

همدانی اظهار داشت: باید در قالب یک بانک اطلاعاتی کامل، فعالیت‏ها و اقدامات ارائه شود تا افراد متقاضی ورود به این بخش بتوانند درخواست‏های خود را در آن ارائه کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه یادآور شد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا کارجویان و متقاضیان ورود به طرح تبدیل اراضی ملی به کشاورزی قادر باشند اطلاعات کاملی را از نحوه اجرای این طرح دریافت کنند و الزامات آن را نیز به خوبی بدانند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول