اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

اعلام نتایج جشنواره بهترین برنامه هفتگی مدارس در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان نتایج بهترین برنامه هفتگی مدارس استان را اعلام کرد.

اعلام نتایج جشنواره بهترین برنامه هفتگی مدارس در کردستان

طالب محمدی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: دومین جشنواره بهترین برنامه هفتگی مدارس سال تحصیلی جاری در بین مجتمع‌های آموزشی و پرورشی، مدارس دوره‌های تحصیلی متوسطه راهنمایی ، متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و کار دانش برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره یاد شده با هدف تنظیم چارچوب کلی برنامه هفتگی، بازشناسی مدارسی که با امکانات و نیروی انسانی موجود در ایفای وظایف و ارتقای کیفیت برنامه هفتگی موفق بوده‌اند و همچنین تعمیق شناخت و آگاهی بیشتر مدیران در ارتباط  و دستیابی به الگوی جامع و استاندارد برنامه هفتگی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه مرحله آموزشگاه ، شهرستان و استان برگزار شد که درپایان و در مرحله استانی در دوره راهنمایی مدارس ابوعلی سینا و زکیه از ناحیه یک سنندج رتبه‌های اول و سوم و مدرسه امام خمینی از منطقه زیویه مقام دوم را کسب کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: همچنین در این مقطع راهنمایی شهدا از ناحیه دو سنندج به عنوان آموزشگاه برتر شناخته شد.

محمدی یادآور شد: در دوره متوسطه نظری دبیرستان‌های شهید حمه گلانی از موچش، گلستان از سقز و شهید قصری از ناحیه یک سنندج به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در دوره متوسطه و در بخش فنی و حرفه‌ای و کاردانش هنرستان خوارزمی کامیاران رتبه اول و هنرستان‌های فاطمه‌الزهرا از قروه، مائده از مریوان و راضیه از کامیاران با کسب امتیاز برابر به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش کردستان خاطرنشان کرد: به نفرات برتر مرحله استانی به اعضای کمیته آموزشگاهی، مدارس حائز رتبه‌های برتر استان لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول