اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

تدابیر مقام معظم رهبری تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: بصیرت مردم و تدابیر مقام معظم رهبری تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

تدابیر مقام معظم رهبری تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت غلامعلی رضوانی بعد از ظهر امروز در همایش راهکارهای مشارکت حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور احزاب و فعالان سیاسی گیلان با عنوان گفتمان حضور در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر اظهار داشت: حضور هوشیارانه مردم در صحنه انتخابات موجب ناکامی دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه هر زمان دشمنان به جنجال‌آفرینی می‌پردازند حضور مردم پاسخی بر یاوه‌گویی‌های آنان است، تصریح کرد: در فتنه سال 88 مردم نسبت به تعرضات مقدسات اسلامی توسط افراد اغتشاش‌گر وارد میدان شدند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه تحرکات و حمایت‌های مردم زمانی که تهدید، تخریب و تضعیف نظام صورت بگیرد بیشتر می‌شود اضافه کرد: در گیلان حدود 1.5 میلیون نفر واجد شرایط رأی‌ دادن هستند.

وی با اشاره به اینکه نقش احزاب و نخبگان در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات موثرتر است افزود: رسالت دیگر احزاب و نخبگان دعوت مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح است.

رضوانی با تاکید بر اینکه یک نماینده باید با عدالت، امانت‌دار، با تقوا و آشنا به مسائل نظام باشد خاطر نشان کرد: در گیلان 119 نماینده تایید صلاحیت شدند.

* دستگاه‌های دولتی و نظارتی در امر انتخابات تقویت شوند

دبیر حزب مؤتلفه گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اگر با تبلیغات زودرس کاندیداها برخورد خوبی صورت نگیرد در طول یک هفته تبلیغات نمی‌توان جلوی برخی از تخلفات آنها را گرفت اظهار داشت: برخی از شهرستان‌های استان در دوره‌های گذشته دچار مشکل شده بودند که در مواردی منجر به ابطال و اعزام بازرس به آن شهرستان شد.

حسن کربلایی با بیان اینکه اگر با افرادی که در انتخابات مشکل ایجاد می‌کنند برخورد نشود اعتماد مردم نسبت به آنها کم می‌شود، افزود: اگر با اینگونه مشکلات برخورد شود شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

وی از مسئولان خواست تا درباره بروز چنین مشکلاتی دقت بیشتری داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: در برخی از شهرستان‌ها برای معرفی کاندیداهای اصلح مشکلاتی وجود دارد و اگر جلوی کسانی که تمام خدمات دولت و نظام را زیر سؤال می‌برند، گرفته نشود دیگران را تخریب می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما موظف هستیم دستگاه‌های دولتی و نظارتی خود را تقویت کنیم.

کربلایی به صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان اشاره کرد و اذعان داشت: امروز انقلاب اسلامی تا اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا پیش رفته است.

* حضور و مشارکت مردم موجب پیوند بین نظام و مردم است

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مطالبات و نیازمندی‌های مردم از طریق دستگاه‌های مختلف در اختیار آنها قرار می‌گیرد، بیان داشت: حضور و مشارکت مردم موجب پیوند بین نظام و مردم است.

محمد دوستدار افزود: اگر مجلس ضعیف باشد دولت نرم خواهد بود و توان اجرای مصوبات را نخواهد داشت.

وی بیان کرد: اگر همگرایی و وحدت بین مردم و احزاب حفظ شود شاهد شکوفایی نظام خواهیم بود.

به گزارش فارس در این مراسم چند تن از افراد احزاب و فعالان سیاسی استان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.

همچنین در پایان بیانیه نخستین همایش حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور احزاب و فعالان سیاسی گیلان با عنوان گفتمان حضور قرائت شد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول