اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه:

گسست مردم و رهبری از برنامه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: گسست بین مردم و رهبری، کاهش مشارکت و مشارکت مشروط از محورهای اصلی است که دشمن برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی کرده است.

گسست مردم و رهبری از برنامه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر شجاعی شامگاه شنبه در جمع دانشجویان مراکز آموزش عالی ارومیه اظهار داشت: سنجش نیازها و اتصال دانشجویان با ولایت فقیه باید در راس کار تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد.

وی افزود: وظیفه تشکل‌های دانشجویی در ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان کار ویژه تشکل‌های دانشجویی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور ارومیه نیز گفت: پایبندی به آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین مسئله‌ای است که در تعیین شاخصه‌ها از سوی مردم و دانشجویان مطرح می‌شود.

محمد پیام افزود: متاسفانه بسیاری از نمایندگان در ظاهر خوب شعار می‌دهند اما وقتی پای عمل به میان می‌آید چندان به مبانی پایبند نیستند.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاداندیشی در راستای انتخاب اصلح در سطح دانشگاه می‌تواند موثر باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه نیز در ادامه اظهار داشت: انتخابات در ایران از مردمی‌ترین حرکت‌های سیاسی در جهان است.

عبدالله سیوانی‌زاد تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات ایران با دیگر کشورها قابل قیاس نیست.

وی افزود: در کشورهایی که خود را مهد دموکراسی معرفی می‌کنند حداکثر مشارکت مردم در انتخابات 30 درصد است اما در کشور ما در برخی از انتخابات شاهد حضور 98 درصد مردم در انتخابات بودیم.

سیوانی‌زاد اضافه کرد: این انتخابات یکی از مهم‌ترین انتخابات در سال‌های اخیر است که تمام مردم ایران به حضور حداکثری در آن اتفاق نظر دارند و آن را به عنوان یک حق و وظیفه برای خود می‌دانند.

وی انتخاب افراد اصلح در این انتخابات را با اهمیت دانست و اظهار داشت: آحاد جامعه و به ویژه تشکل‌های دانشجویی باید نسبت به این امر حساسیت داشته باشند و در انتخاب خود با دقت نظر عمل کنند.

در این میزگرد دانشجویی دیگر دانشجویان نیز به ارائه آرا و نظرات خود در زمینه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پرداختند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول