اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین فرماده کل سپاه پاسداران

نخستین کنگره پزشکی دریایی در بندرعباس آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین کنگره سراسری پزشکی دریایی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین فرماندهی نیروهای دریایی سپاه و رئیس بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در بندرعباس آغاز شد.

نخستین کنگره پزشکی دریایی در بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این کنگره که از ساعتی قبل آغاز شده، 280 مقاله در زمنیه طب دریایی ارسال شده که 119 مقاله در این کنگره ارائه می‌شود.  

این کنگره از امروز تا چهارم اسفندماه ادامه دارد و شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را در طول این مدت در قالب 14 پانل در دو نوبت صبح و عصر ارائه دهند و مبادله و بحث علمی بین شرکت کنندگان و صاحبان مقاله ارائه می‌شود.

این همایش در واقع با رویکرد نگهداشت نیروهای مسلح در محیط دریایی اجرا شده است.

جانشین فرماندهی بهداری رزمی در حاشیه این کنگره گفت: فراخوان این کنگره از شش ماه گذشته اعلام شده بود و از آنجایی که تاکنون توجه خاصی به مباحثی چون مصدومین دریایی، زیست شناسی و اکوسیستم دریایی نشده، امیدواریم این همایش باب جدید علمی برای آموزش و بکارگیری کارکنان نیروی های دریایی ارتش وسپاه درسطح سواحل داشته باشد.

همچنین در کنار برگزاری این کنگره دو نمایشگاه تجهیزات پزشکی با ارائه 21 غرفه از شرکت‌های مهندسی، پزشکی و تجهیزات آموزشی و پزشکی و همچنین نمایشگاه ابداعات، اختراعات و دستاوردهای علمی بهداری به نمایش درآمده است.

یادآور می‌شود آموزش علمی نجات دریایی مصدومان و مجروحان نیز چهارم اسفندماه در بندرعباس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول