اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان البرز خبر داد

البرز با 2 نماینده در لیگ برتر تنیس روی میز کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تنیس روی میز استان البرز از حضور دو نماینده این استان در فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز ایران خبر داد.

البرز با 2 نماینده در لیگ برتر تنیس روی میز کشور

علیرضا حجازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایران با حضور شش تیم از نیمه دوم بهمن‌ماه و به شکل متمرکز برگزار می‌شود که در فصل جدید آن دو تیم سایپا و آموزش و پرورش البرز به نمایندگی از این استان حضور دارند.

وی به عدم حضور تیم آقایان البرز در لیگ برتر اشاره کرد و ادامه داد: برای فصل جدید مسابقات نتوانستیم با باشگاه سایپا برای تیم‌داری در فصل جدید به توافق برسیم و با وجود مهیا بودن امکانات و بازیکنان خوب در این مسابقات غایب هستیم.

* تجهیز خانه تنیس روی میز مطهری

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان البرز در ادامه به تجهیز خانه تنیس روی میز استان البرز واقع در مجموعه شهید مطهری کرج اشاره کرد و گفت: با مساعدت فدراسیون تنیس و پیگیری‌های هیئت تعدادی میز و ادوات تنیس مرغوب خارجی برای سالن خریداری شد و جایگزین امکانات قدیمی گردید ضمن آنکه تعدادی از این وسایل به شهرستان‌های تابعه استان نیز اختصاص پیدا کرد.

حجازیان با ابراز خوشنودی از این اتفاق گفت: با تجهیز سالن تمرینات تیم‌های منتخب و مسابقات لیگ با کیفیت بهتری انجام خواهد شد و تاثیرات مثبتی بر افزایش سطح آمادگی تیم‌های منتخب استان خواهد داشت.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان البرز در پایان به عملکرد تیم‌های این استان در سال‌جاری اشاره و اظهار کرد: تمام اعزام‌های این هیئت در سال‌جاری به مسابقات مختلف به انجام رسیده که در مهم‌ترین آنها در رده نوجوانان و پیشکسوتان نفرات البرز به عناوین برتر کشور دست یافته‌اند.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول