اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احسانی از مربیگری تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن کنار گذاشته شد

سرپرست سابق سرمربی تنیس روی میز ذوب‌آهن شد

خبرگزاری فارس: با کنار گذاشته شدن احمد احسانی از سرمربیگری تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن، سرپرست فصل گذشته این تیم هدایت ذوبی‌ها در فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز را برعهده دارد.

سرپرست سابق سرمربی تنیس روی میز ذوب‌آهن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی قبل باشگاه رأی به انحلال آن داده بود، در فصل جدید مسابقات با وجودی که در مراسم قرعه‌کشی لیگ نیز حضور یافته بود، شرکت نکرد تا شایعه انحلال این تیم قوت بگیرد.
با رایزنی‌های صورت گرفته و موافقت مجدد باشگاه، مقرر شده این تیم از هفته سوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز که هفتم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، در این رقابت‌ها شرکت ‌کند.
طی چند فصل گذشته که باشگاه ذوب‌آهن حمایت مالی تیم تنیس روی میز این باشگاه را برعهده داشت، احمد احسانی سرمربی این تیم بود اما در فصل جدید مسابقات باشگاه روی احسانی نظر مساعد نداشته و سرپرست فصل گذشته هدایت ذوبی‌ها را در لیگ برعهده دارد.
مقرر شده ساسان جلیلی‌زاده هم‌زمان با سرمربیگری، به منوال سابق وظایف سرپرستی را انجام بدهد.
به گزارش فارس، لیگ تنیس روی میز با شرکت پنج تیم از مدتی قبل آغاز شده و سایر تیم‌ها دو هفته از مسابقات خود را برگزار کرده‌اند و با شرکت تیم ذوب‌آهن تعداد تیم‌های شرکت کننده به شش تیم می‌رسد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول