اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان

نماینده مجلس باید سمبل قانون‌گرایی باشد

خبرگزاری فارس: دادستان رفسنجان گفت: شخصی که قرار است در مجلس قانون‌گذاری کند، باید خود بیشتر از دیگرا‌ن تابع قانون باشد.

نماینده مجلس باید سمبل قانون‌گرایی باشد

سید ‌محمود علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: کاندیداها باید حریم‌ها و حرمت‌ها را حفظ کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

وی گفت: کسی که می‌خواهد در جایگاه قانون‌گذاری در مجلس حضور داشته باشد، باید خود بیشتر از دیگران تابع قانون باشد و مرز قانون را حفظ کند.

علیزاده با اشاره به چگونگی تبلیغات کاندیداها از سوی مطبوعات ابراز داشت: مطبوعات نباید خلاف قانون از شخصی تبلیغ کنند، زیرا زمان تبلیغات سپری می‌شود و چهره نشریه و مطبوعه در نظر مردم می‌ماند.

وی تصریح کرد: مردم در انتخاب خود عملکرد چند روزه کاندیداها در زمان تبلیغ را هم مدنظر قرار می‌دهند و بر‌اساس عملکرد این روزها انتخاب می‌کنند.

علیزاده بیان داشت: مردم خوب را از بد تشخیص می‌دهند، زیرا سال‌ها در صحنه‌ هستند و می‌دانند چه کسی به دردشان می‌خورد.

وی ولایت‌مداری و پایبند بودن کاندیدا به اصول و قوانین جمهوری اسلامی مبنا و ملاک انتخاب دانست و ابراز داشت: کسی که در خط ولایت باشد، مورد اعتماد مردم و پیروزی با آنها است.

علیزاده هر‌گونه گزارش از هر مرجعی را مبنی بر تخلف کاندیدا یا ستاد تبلیغاتی وی را با برخورد قاطع دادسرا و قانون روبه‌رو دانست و گفت: قانون برای همه یکسان است و بدون توجه به حاشیه‌ها و مسائل اجتماعی با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول