اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خواستار شد

جذب اعتبار برای تیم‌های فوتبال اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل خواستار تلاش مضاعف برای جلب حمایت و جذب اعتبارات و امکانات برای تیم‌های فوتبال اردبیل شد.

جذب اعتبار برای تیم‌های فوتبال اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی، ورزشی و عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: علیرغم کمبود امکانات و منابع مالی مورد نیاز با همت و تلاش‌های صورت گرفته پیشرفت و درخشش تیم‌های فوتبال خوب بوده و قابل تقدیر است.

وی افزود: تیم‌های شهرداری اردبیل تنها نماینده استان اردبیل در لیگ‌های سراسری هستند و ما تلاش می‌کنیم با جذب امکانات و اعتبارات مورد نیاز موجبات پیشرفت و ارتقای تیم‌ها را فراهم کرده و جایگاه آن را به سطح مطلوب و ایده‌آل در سطح کشور برسانیم.

این مسئول همچنین از تمامی دستگاه‌های مسئول و ورزش دوستان خواست که شهرداری و ورزشکاران را در این عرصه تنها نگذارند.

در ادامه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیم‌ها و فعالیت‌های انجام یافته و برنامه‌های آینده ابراز داشت: باوجود کمبود امکانات و اعتبارات لازم با تلاش‌های که صورت گرفته در حال حاضر تیم بزرگسالان در لیگ دسته دوم کشوری در رده سوم ، تیم امید در لیگ دسته یک کشوری رده پنجم و تیم نونهالان در لیگ برتر در رده سوم افتخار‌آفرین استان اردبیل هستند.

 

آماده احداث باغ شریعت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی شهرداری برای احداث باغ شریعت خبر داد و گفت: تکلیف اکثر زمین‌های اطراف خیابان عطایی تا دو ماه آینده مشخص می‌شود.

بدری ابراز داشت: ما آمادگی داریم توافقات لازم را در این زمینه انجام داده و با رعایت مقررات از عرصه وسیع باغ شریعت بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

وی فرصت پیش‌آمده در تعیین تکلیف خیابان عطایی و مجموعه‌های اطراف را یک فرصت بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: امیدواریم با توافقات لازم این امر سر و سامان  گرفته و در ضمن حقوق شهروندان هم رعایت شود.

این مسئول ادامه داد: بخشی از این زمین‌ها متعلق به فضاهای عمومی شهری است و شهرداری در حال تدوین برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از آن به نفع عموم شهروندان است.

شهردار اردبیل همچنین با قدردانی از دیدگاه مثبت دستگاه قضایی به ویژه دادستان اردبیل در تعامل با شهرداری با هدف رفع بسیاری از مشکلات امور شهری اظهار داشت: این تعامل با دستگاه قضایی و اداره ثبت اسناد سبب شده تا مشکل اسناد شهرک ولایت برطرف شود.

بدری همچنین به همکاری خوب شرکت‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در ممانعت از صدور مجوز برای ساخت و سازهای خارج از محدوده شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: با این نگرش و دیدگاه‌ها ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در حاشیه شهر اردبیل کاهش یافته و تعدیل شده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول