اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم اسفندماه

چهارمین اجلاس تربیتی جامعة المصطفی العالمیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: چهارمین اجلاس تربیتی جامعة المصطفی العالمیه چهارم اسفندماه با سخنرانی امام جمعه تهران در تالار قدس مدرسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

چهارمین اجلاس تربیتی جامعة المصطفی العالمیه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: به دلیل اهمیت مباحث و برنامه‌های تربیتی طلاب جامعة المصطفی العالمیه و نقش موثر اساتید در طلاب، همه ساله اجلاس سراسری با عنوان اجلاس تربیتی اساتید جامعه المصطفی برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین نقش و تاثیر تربیتی اساتید جامعة المصطفی، بررسی دیدگاه‌ها و نظرات ارزشمند اساتید در حوزه اخلاق و معنویت، تبادل تجربیات و همفکری اساتید با هم در این حوزه‌ها اهداف اصلی برگزاری این اجلاس است.

معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه ابراز داشت: قبل از این اجلاس، پیش نشست‌هایی در طول سال در مدارس وابسته در قالب اجلاس کوچک‌تر برگزار شده که به بررسی مباحث اخلاقی و معنوی پرداختند که بررسی وضعیت موجود اخلاقی تربیتی در طلاب و نیز آسیب‌ها و بیان ریزه‌کاری‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین مجموعه نظرات اساتید جامعة المصطفی العالمیه در قالب کتابی با نام «نگاه نورانی» به عنوان سند اجلاس منتشر خواهد شد.

صالح ادامه داد: در این اجلاسیه معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه به تبیین خط مشی‌های تربیتی المصطفی خواهد پرداخت و پس از آن نیز حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این دو تن از اساتید مقاله خود را در حوزه اخلاق و تربیت بیان می‌کنند و گزارشی هم از مجموعه این پیش نشست‌ها و شرکت در اجلاسیه ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در این اجلاسیه گفت: با توجه به تحصیل دو هزار نفر از طلاب غیر ایرانی خواهر در این مدرسه، از اساتید و اعضای هیئت علمی خواهر جامعة المصطفی نیز برای حضور در اجلاسیه دعوت شده است.

چهارمین اجلاس تربیتی جامعة المصطفی العالمیه پنجشنبه، چهارم اسفندماه در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول