اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 81

کاندیدا به جای تخریب برنامه‎های خود را ارائه دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: کاندیدای مجلس شورای اسلامی به جای تخریب و تهمت زدن به یکدیگر طرح و برنامه‎های خودشان را ارائه بدهند.

کاندیدا به جای تخریب برنامه‎های خود را ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در حاشیه جلسه با بسیجیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کاندیدای مجلس و هوادارانشان فراموش نکنند توهین و تهمت به دیگران غیبت محسوب می‌شود و گناه کبیره است.

وی تصریح کرد: طبق آیات، احادیث و روایات همه کارهای خوب و بد ما به صورت کامل توسط فرشته ثبت و درج می‎شود و فردای قیامت در محضر عدل الهی خوانده می‎شود تا پاسخگوی اعمالمان باشیم لذا شایسته است کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه داشته و در فکر تخریب و ترور شخصیتی یکدیگر نباشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: کاندیدا باید با ارائه برنامه‎های جامع و نوآوری در طرح که دارند آرای حداکثری ملت را برای حضور در جایگاه قانون‎گذاری کشور به دست بیاورند.

غلامی اضافه کرد: نماینده‎ای که به نمایندگی از مردم وارد مجلس می‎شود باید قوانین حکومت اسلامی را بداند و در چارچوب قانون حرکت کند تا مردم به او اعتماد کنند و رأی بدهند.

وی ادامه داد: این طبیعی است که مردم از شخصی که خود قانون‎گریز است و مسائل شرعی و اخلاقی را رعایت و حمایت نمی‎کند از اقبال خوبی برای قرار گرفتن در پست نمایندگی روبه‌رو نخواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان خاطر نشان کرد: همراهان و هواداران کاندیداها هم باید متوجه اعمال و رفتار خود باشند و از تخریب و توهین به کاندیدای رقیب خودداری کنند چرا که مردم هوشیار ما چنین رفتارهایی را نمی‎پسندند.

غلامی اذعان داشت: در دین اسلام اگر شخصی نماز نخواند آثار بد آن در دنیا و آخرت به خودش برمی‎گردد و شخصا باید جوابگو باشد ولی اگر کسی با نظریه دروغ و رأی دادن بی‎فکر و اندیشه که براساس فاکتورهای دنیوی، رفاقت‎ها و قومیت‎ها شکل گرفته شرایط را برای نمایندگی افراد بی‎کفایت در رأس امورات کشور اسلامی فراهم کند در صورت بیراهه رفتن آن شخص و به واسطه نتایج سوء که گریبانگیر جامعه اسلامی می‎شود باید جوابگو و بیشتر مورد مؤاخذه و دادرسی قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری الگوبرداری از دستورات و منویات ایشان را بهترین دستورالعمل برای یک انتخاب اصلح برشمرد و اظهار امیدواری کرد نتیجه انتخاباتی که با حضور پرشور مردم جهان را حیرت‎زده می‎کند یک نتیجه مطلوب و برای جامعه تاثیرات مثبتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول