اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر-3

حجت‌الاسلام بیگ محمدی: رضا عبداللهی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان، رضا عبداللهی را به عنوان کاندیدای ماهنشان و ایجرود انتخاب و معرفی کرد.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی: رضا عبداللهی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شد

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان همه کاندیداهای مورد نظر خود را با رایزنی‌های لازم معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه ماهنشان و ایجرود رضا عبدالهی به عنوان نماینده این جبهه به مردم معرفی شده است، افزود: پیش از این نیز محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی به عنوان کاندیدای جبهه جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی شده بودند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان بیان داشت: لیست نهایی نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان زنجان از قبل به مردم معرفی شده است و این نامزدها در عرصه رقابت انتخابات حضور می‌یابند.

وی همچنین از معرفی حجت‌الاسلام سید محمد موسوی سجاسی به عنوان کاندیدای این جبهه در حوزه انتخابیه خدابنده خبر داد و افزود: لیست نهایی جبهه به رسانه‌ها اعلام شده است.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با رایزنی‌هایی که انجام داد، در نهایت در حوزه انتخابیه ابهر و خرم‌دره شخصی را به عنوان کاندیدای این جبهه معرفی نمی‌کند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، که مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان بدهند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول