اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 12 شبانه‌روز برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی درجه 3 امداد و کمک‌های اولیه در اردبیل

خبرگزاری فارس: دوره تربیت مربی درجه 3 امداد و کمک‌های اولیه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با شرکت امدادگران این استان برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی درجه 3 امداد و کمک‌های اولیه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم آغاز این دوره‌ها در مجتمع توریستی کوثر اردبیل اظهار داشت: دوره تربیت مربی امداد در اردبیل به مدت 12 شبانه‌روز به میزبانی هلال احمر این استان برگزار می‌شود.

بهرام غیبی خاطرنشان کرد: این دوره با حضور 60 نفر از خواهران و برادران با مدرک تحصیلی فوق دیپلم رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی و لیسانس رشته‌های مختلف از شهرستان‌های مختلف در قالب استانی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: این دوره از آموزش‌های امداد و نجات 12 شبانه‌روز به صورت دو دوره جداگانه در مجتمع توریستی کوثر اردبیل برگزار شده و شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردها و تکنیک‌های امداد و کمک‌های اولیه در اردبیل آشنا خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان داشت: در طول این دوره مربیان علاوه بر آموزش تئوری و عملی کمک‌های اولیه آموزش‌هایی از قبیل مدیریت آموزش، فناوری آموزش و روش تدریس را سپری می‌کنند تا برای تدریس در کلاس‌های آموزشی امداد به شهرستان‌های استان اعزام شوند.

غیبی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی درجه سه امداد و کمک‌های اولیه به اردبیل پس از موفقیت در آزمون تئوری و عملی گواهینامه مربیگری این دوره را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه در اردبیل هم اکنون با شرکت جوانان و اعضای فعال و داوطلب جمعیت هلال احمر استان در حال برگزاری است و جوانان شرکت‌کننده در این دوره از آموزش‌ها در چندین کلاس آموزشی حضور خواهند یافت.

جمعیت هلال احمر استان اردبیل سالانه با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و مربیگری به ویژه در حوزه امداد و نجات استعدادها و ظرفیت‌های امدادی در اردبیل را شناسایی و پرورش می‌دهد.

هم اکنون واحد علمی ـ کاربردی جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز راه‌اندازی شده و با پذیرش دانشجو در رشته‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه فعال است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول