اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

تحقق 105 درصدی اشتغال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از تحقق 105 درصدی اشتغال در استان زنجان از آغاز سال جاری خبر داد.

تحقق 105 درصدی اشتغال در استان زنجان

فضایل مقدسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: امسال تعهد اشتغال استان زنجان اشتغالزایی برای 40 هزار و 400 نفر است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به بیش از تعهدات خود در زمینه اشتغال عمل کرده است، افزود: از آغاز سال جاری تا کنون برای 42 هزار و 395 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: با اشتغالزایی ایجاد شده استان زنجان پنج درصد بیش از تعهدات خود عمل کرده است.

وی با اشاره به تعهد اشتغال استان زنجان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: در بخش غیر مسکن تعهد استان زنجان 25 هزار و 209 نفر بوده است، که از آغاز سال جاری تا کنون برای 25 هزار و 256 نفر اشتغالزایی شده است.

مقدسی همچنین با اشاره به اینکه در بخش مسکن تعهد اشتغال استان زنجان 38 درصد بوده است، ادامه داد: بر این اساس تعهد استان زنجان برای اشتغال در بخش مسکن 15 هزار و 191 نفر بود.

وی اذعان داشت: از آغاز سال جاری تا کنون در استان زنجان و در بخش مسکن برای 17 هزار و 139 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تعهد اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی در سال جاری 5 هزار و هفت نفر است، ادامه داد: تا کنون برای 5 هزار و 210 نفر در این بخش اشتغال ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میزان تعهد اشتغال استان زنجان در بخش بازرگانی و خدمات 14 هزار و 652 نفر برای سال جاری است، افزود: از آغاز سال جاری تا کنون در این بخش برای 15 هزار و 778 نفر اشتغالزایی شده است.

مقدسی سهم استان زنجان برای اشتغالزایی در بخش صنعت و معدن را 3 هزار و 350 نفر عنوان کرد و ادامه داد: در این بخش برای 2 هزار و 766 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی همچنین با اشاره به تعهد 2 هزار و 200 نفری استان زنجان برای اشتغالزایی در بخش صنایع دستی افزود: تا کنون در این بخش برای یک هزار و 502 نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: بیشترین رشد و تعهد اشتغالزایی استان زنجان در بخش بازرگانی و خدمات است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول