اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان غربی اعلام شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز در جلسه‌ای با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان غربی اعلام شد.

لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان غربی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در  ستاد مرکزی این جبهه تشکیل شد اظهار داشت: هشت نفر کاندیدا از مناطق مختلف آذربایجان غربی در قالب جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

مهدی فتاحی تصریح کرد: در ارومیه آقایان ابراهیم بازیان، جواد جهانگیرزاده و حسین پناهی در خوی ایوب ایوبی در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، چالدران و پلدشت محمد علی‌پور در حوزه انتخابیه میاندوآب حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی و جهانبخش محبی‌نیا در سلماس نیز علی‌اکبر آقایی کاندیداهای این جبهه محسوب می‌شوند ولی در شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر، سردشت، نقده، اشنویه و بوکان تاکنون به مصداقی نرسیده‌ایم.

فتاحی با بیان اینکه لیست اعلام شده قطعی است، گفت: اسامی افرادی که در این لیست آمده است قطعی قلمداد می‌شود پس امکان تغییر و تحول در آن وجود ندارد زیرا با لحاظ فاکتورهای مختلف و سختگیری به مراتب شدیدتر از شورای نگهبان این افراد برای قرار گرفتن در لیست انتخاب شده‌اند پس مورد وثوق اعضای جبهه متحد اصولگرایان هستند.

این مسئول اقبال عمومی برای جذب آرامی مردم در انتخابات مجلس با اصولگرایان دانست و خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن مقبولیت عمومی و پایگاه مردمی که جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری دارند پیش‌بینی می‌شود بین 65 تا 90 درصد آرای مردم کاندیداهای اصولگرایان به خود جذب کنند.

وی ادامه داد: التزام عملی به ولایت فقیه، عدم وابستگی به مراکز قدرت و ثروت، نداشتن تعلق خاطر به جریان فتنه و انحرافی همچنین در مرحله دوم داشتن تخصص و کارآمدی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد برای ارزیابی حضور یا عدم حضور آنها در این جبهه محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه معنویت، عقلانیت، عدالت و پیشرفت در سایه ولایت مهم‌ترین شعار این جبهه است افزود: همه تلاش اعضای این جبهه بر این مبنا استوار خواهد بود در ایام مختلف حتی بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مقابل مردم پاسخگو بوده و برای عملی کردن شعار مذکور به طور گسترده تلاش شود.

فتاحی همکاری رسانه‌های جمعی برای روشنگری بین مردم خواستار شد و تصریح کرد: این طور نیست که جبهه از رسانه‌های جمعی فقط پشتیبانی کاندیداهای این حزب را درخواست کند بلکه ما می‌خواهیم خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برای انتخاب افراد اصلح، مطیع ولایت و کاردان تلاش کنند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول