اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخابات نهم

122 شعبه اخذ رأی در رزن پیش‌بینی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رزن گفت : 122 شعبه اخذ رأی در شهرستان رزن پیش‌بینی شده است.

122 شعبه اخذ رأی در رزن پیش‌بینی شده است

ناصر صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مجلس به عنوان نهادی قانون‌گذار در کشور است و نمایندگانی که در آن وارد می‌شوند نماینده همه ملت هستند و مردم باید با دقت و آگاهی افراد کاردان و کارآمد را به مجلس بفرستند.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری بیان داشت: در جریان انتخابات رعایت کامل قانون و حفظ بی‌طرفی بسیار مهم است و ما نباید آخرت خود را فدای دنیای دیگران کنیم.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: کاندیداها نیز باید رعایت کامل قانون و اخلاق اسلامی و انتخاباتی را داشته باشند و خودشان و برنامه‌هایشان را معرفی کنند و از تخریب رقیبان به شدت بپرهیزند.

وی اظهار داشت: امیدواریم همچون دوره‌های قبل حضور باشکوهی را از مردم کشورمان و به خصوص شهرستان رزن داشته باشیم تا بار دیگر دشمنان کشورمان مأیوس شوند.

صفایی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: اعضای صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در شهرستان رزن ساماندهی شده است و آمادگی کاملی برای انتخابات باشکوه و سالم در شهرستان رزن وجود دارد.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول