اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در مهریز

مانور تخصصی امداد جاده‌ای ویژه خواهران امدادگر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور تخصصی امداد جاده‌ای ویژه خواهران امدادگر برای نخستین بار در مهریز برگزار شد.

مانور تخصصی امداد جاده‌ای ویژه خواهران امدادگر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، رئیس جمعیت هلال احمر مهریز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مانور تخصصی امداد جاده‌ای ویژه خواهران امدادگر برای نخستین بار در مهریز خبر داد.

محمدرضا دهقانی‌زاده افزود: برای نخستین بار در شهرستان مهریز پس از برگزاری دوره تخصصی امداد جاده‌ای خواهران که در آن 24 امدادگر شرکت داشتند مانور تخصصی امداد جاده‌ای ویژه خواهران با موفقیت انجام شد.

وی بیان کرد: در این دوره تخصصی امدادگران خواهر آموزش‌هایی از قبیل مروری بر کمک‌های اولیه، ایمنی، ارزیابی، مدیریت سانحه، طرح عملیات نجات در جاده، دستیابی و رهاسازی مصدوم، ترابری نجات در جاده، تجهیزات نجات در سوانح جاده‌ای و حمل مصدوم را فرا گرفتند.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: 5هزار و 150 نفر از نیروهای مردمی به صورت افتخاری در طول سال با این جمعیت همکاری دارند که این افراد در قالب کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند.

وی یکی از برنامه‌های مهم این نهاد مردمی را جذب حداکثری افراد علاقمند، ارائه آموزش‌های لازم کمک‌رسانی و امداد و نجات و انجام فعالیت‌های فرهنگی و گسترش فرهنگ کمک‌رسانی عنوان کرد.

دهقانی‌زاده ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز آمادگی برگزاری کلاس‌هایی از قبیل کمک های اولیه مقدماتی و تکمیلی، تخصصی امداد جاده‌ای، تخصصی اسکان اضطراری، تخصصی کوهستان، تخصصی غریق نجات و آواربرداری را دارد که از علاقمندان دعوت می‌شود برای ثبت‌نام به جمعیت هلال احمر مهریز مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول