اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 77

دشمن یک لحظه هم از کارشکنی علیه ایران دست برنمی‎دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن یک لحظه هم از کارشکنی و دشمنی علیه ایران دست بر نمی‎دارد.

دشمن یک لحظه هم از کارشکنی علیه ایران دست برنمی‎دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که در سراسر کشور به برکت جمهوری اسلامی به وجود آمده برای دنیا پیام‎هایی دارد و ناراحتی دشمن نیز از همین پیشرفت‎ها است.

وی تصریح کرد: ادعا نمی‎کنیم مشکلی در کشور وجود ندارد، اما باید پیشرفت‎ها و ضعف‎ها را با هم دید دشمنانی که می‌خواستند نظام اسلامی ما همان روزهای اول یا نابود شود یا حداقل جلوی پیشرفت آن گرفته شود به برکت اسلام، قرآن و فداکاری مردم امروز به قله صعود دست یافته است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیشرفت‎هایی که در تمام زمینه‎ها به وجود آمده باعث شده تا دشمن به شدت کشور ما را تحت‎ فشار قرار دهد و در این میان برخی آن‎چنان فضای داخل کشور را تاریک و سیاه نشان می‎دهند که اگر کسی واقعا واقعیت‎ها را نداند گمان می‎کند اگر یک ماه دیگر انقلاب اسلامی به همین وضعیت پیش برود از بین خواهد رفت.

طاهری متذکر شد: اگر پیشرفت‎ها برای ایران نبود دلیلی نداشت که دشمنان به دشمنی برخیزند، تمام ناراحتی دشمن از این است که مردم همچنان پای ارزش‎ها و اصول خویش ایستاده‎اند.

وی یادآور شد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شده نه تنها نظام ما متوقف نشود بلکه دنیا امروز به برکت این انقلاب، بیدار شده‎اند و به این نتیجه رسیده‎اند اگر ملتی با هم باشند پیشرفت می‎کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تمام قیام‎هایی که در کشورهای مختلف دنیا شکل گرفته، متوقف نمی‎شود چون واقعیت‎ها برای همه آشکار شده است.

طاهری در پایان متذکر شد: در جریان فتنه‎ سبز عده‎ای در صدد براندازی نظام بودند و تمام هجمه‎های‎شان را به سمت مردم بردند، مغازه‎ها را آتش زند، تخریب کردند تا با دشمنان نظام همصدا شده و به خواسته‎های‎شان برسند که البته به لطف خدا و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران، آتش فتنه دوباره خاموش شد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول