اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

وجود 51 مکان ورزشی در روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان غربی گفت:51 مکان ورزشی در روستاهای آذربایجان غربی وجود دارد.

وجود 51 مکان ورزشی در روستاهای آذربایجان غربی

 محبوب زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مساحت کل این اماکن ورزشی در روستاهای استان 510 هزار متر مربع است.

وی با تاکید بر افزایش سرانه ورزشی روستاهای استان، ‌تصریح کرد: در حال حاضر برای افزایش سرانه ورزشی در روستاهای استان اقدامات لازم در دست تدوین و برنامه‌ریزی است.

این مسئول با اشاره به تعداد دهیاری‌های موجود در روستاهای استان، افزود: در حال حاضر یک هزار و 203 دهیاری دارای مجوز در استان تاسیس شده است.

زارع با اشاره به امکاناتی که در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی، ایجاد محل مناسب برای استقرار دهیارها و در اختیار گذاشتن ماشین‌آلات برای برف روبی و استفاده از آنها در هنگام مسدود شدن راه روستاها از جمله امکاناتی است که در اختیار دهیاری‌های استان گذاشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به دریافت سهام عدالت توسط روستاییان، اعلام کرد: 272 هزار و 157 نفر از روستاییان آذربایجان غربی سهام عدالت روستایی خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول