اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

اقدامات ناجا آذربایجان غربی شدت بیشتری به خود می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در ایام پایانی سال به منظور ایجاد امنیت بیشتر اقدامات نیروی انتظامی آذربایجان غربی شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

اقدامات ناجا آذربایجان غربی شدت بیشتری به خود می‌گیرد

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز تعداد زیادی از خانواده‌ها در سفر حضور دارد و اغلب خانه‌ها به حال خود رها می‌شوند نیاز است تا پلیس با شدت بیشتری در این زمینه پای کار آید.

وی با اشاره به ورود و اسکان تعداد زیادی از مسافران در تفرجگاه‌ها و اماکن مسافرتی در سطح استان، تصریح کرد: ماموران انتظامی در ایام نوروز تمام نقاط اسکان مسافران نوروزی را زیر پوشش قرار داده و ضمن برخورد با مجرمان، محیطی امن توام با آرامش را برای مسافران مهیا خواهند کرد.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال اغلب شهروندان برای خرید، مبالغ قابل توجهی را به همراه خود به بازار می‌برند، این امر سبب می‌شود جرایمی از جمله جیب بری، کیف قاپی ، کف زنی و دیگر جرایم مشابه توسط سارقان به وقوع بپیوندد برای این منظور پلیس آگاهی در سطح استان برای پیشگیری از وقوع این جرایم، اقدامات و تمهیدات ویژه‌ای را برای ایام پایانی سال اندیشیده است.

جدیدی با تاکید بر توجه مردم به هشدارهای پلیسی، اضافه کرد: شهروندان در صورت رعایت توصیه‌های پلیسی و ایمن سازی منازل ، مغازه‌ها، خودرو و  جایگزین کردن کارتهای بانکی به جای پول نقد، پرداخت هزینه‌های خرید از طریق دستگاه‌های کارت خوان و انعکاس هرگونه موارد مشکوک به پلیس می‌توانند زمینه‌های ارتکاب جرم توسط مجرمان را کاهش داده و پلیس را در ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.

وی افزایش ایمنی خودروها را گامی موثر برای مقابله با سرقت‌های خودرو و داخل خودرو دانست و گفت: رعایت نکات ایمنی توسط مسافران و حضور در محل‌های پیش‌بینی شده به همراه استفاده از لوازم ایمنی در خودروها می‌تواند سرقت خودرو را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول