اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

یکی از اهداف انقلاب انتقال ارزش‎ها از نسلی به نسل دیگر است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران را انتقال ارزش‎ها از نسلی به نسل دیگر معرفی کرد.

یکی از اهداف انقلاب انتقال ارزش‎ها از نسلی به نسل دیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود شامگاه دوشنبه در همایش طرح هجرت سه که با حضور دانشجویان بسیجی، جهادگر و اساتید دانشگاه‎های استان گلستان و مسئولان استانی در محل سالن همایش‎های دانشگاه علوم پزشکی گرگان برگزار شد، یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران را انتقال ارزش‎ها از نسلی به نسل دیگر معرفی کرد و اظهار داشت: همان‌طور که نسل اول انقلاب برای مبارزه کردن دغدغه‎هایی داشت که واقعیت‎های بیرونی زیادی در بر می‌گرفت، اما با انتقال آن به نسل‎های بعدی می‎توانیم مطمئن باشیم این جریان سالیان سال و قرن‎ها طی طریق کند و به قیام حضرت مهدی (عجل) منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبات باید در چارچوب ارزش‎های انقلاب و نظام اسلامی باشد تصریح کرد: دانشجویان باید محکم و با قدرت مطالبات خود را پیگیری کنند و همه مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

دادبود با بیان اینکه مشکلات استان، مشکلات اساسی و بخشی از آن به دلیل کمبود بودجه است و باید از طرف مسئولان پیگیری شود؛ اما در حد وسع خود باید پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: مسئولان ذی‌ربط نیز باید نسبت به حل مشکلات مردم تمام همت خود را به خرج دهند تا بتوانیم به این حرکت جهادگونه دانشجویان کمک کنیم و این حرکات است که آینده انقلاب را تأمین می‎کند و طعم شیرین انقلاب اسلامی ایران را در کام مردم می‎چشاند و مردم آن را احساس می‎کنند.

دادبود بیان داشت: در برقراری عدالت ما نیاز به ابزارهایی داریم و باید محکم حرکت کنیم و بر اساس همین مطالبات گروه‌های جهادی می‎توانیم بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

در ادامه این مراسم جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت حرکت جهادگونه دانشجویان گفت: این حرکت جهادگونه ناشی از حرکت امام (ره) است که برای خدا حرف می‎زد و با احیای دین و شعار خود را مخصوص و معطوف به ایران نمی‎دانست بلکه ایشان وسعت دیدشان تمام دنیا فرا می‎گرفت.

حسین کریمی‎اول ادامه داد: همان‌طور که امام راحل فرمودند من یک موی کوخ‌نشینان را با کاخ‎نشینان عوض نمی‎کنم ما باید برای رفع عقب‎ماندگی و فقر تلاش مضاعفی را انجام دهیم و این اردوهای جهادی اگر با دید مادی باشد و آن دل‎های عاشق در آن نباشد نمی‎تواند مثمرثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: باید خالصانه و به دور از هرگونه مادی‎گری باشد و کار برای رضای خدا می‎تواند ایرانی آباد را به دنبال داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برخلاف نظر بعضی‎ها که ما در شعب ابیطالب قرار داریم بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند ما در شرایط بدر و خیبر قرار داریم و در زمینه‎های مختلف علوم از قبیل هسته‎ای، فیزیک، تولید علم در رتبه بالایی قرار داریم و این به برکت استقامت و خودباوری است که ما به آن دست یافته‎ایم.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه ان‌شاءالله دانشجویان جهادگر در کنار آحاد دیگر مردم در عرصه انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت برای همه آرزوی توفیقات روزافزون را کردند.

در این همایش گروه سرود کر از دانشگاه شهرستان کردکوی دو سرود زیبا را در رابطه با امام خامنه‎ای و ایران اجرا کردند که در بردارنده روحیه ولایت‎پذیری و میهن‎پرستی بود که روح دفاع از حریم ولایت را در جان‎ها دمید.

در ابتدای این همایش تعدادی از دانشجویان مطالباتی را در رابطه با گروه‎های جهادی دانشجویی در حضور مسئولان مربوطه بیان کردند و خواستار پیگیری مسئولان ذی‌ربط در این زمینه بودند.

در انتهای این همایش با اهداء جوایز از تلاش دانشجویان جهادگر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول