اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی:

پایه اصلی انقلاب را قرآن تشکیل داده است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پایه اصلی انقلاب اسلامی ایران را قرآن و آموزه‌های ناب قرآنی تشکیل داده است.

پایه اصلی انقلاب را قرآن تشکیل داده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسلام غلامی شامگاه امروز در مسابقات قرآن کریم کارکنان انتظامی و مرزبانی استان اظهار داشت: عناد و نگرانی دشمنان به خاطر این است که تفکر قرآنی در کشور ما گسترش یافته و قدرت پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه نقش قرآن در زندگی باید پررنگ‌تر شود، افزود: نقش قرآن برای داشتن یک زندگی مطلوب بی‏بدیل است و تنها راهی که انسان را به آرامش می‏رساند، راهی است که خداوند در قرآن پیش‏بینی کرده است.

این مسئول اضافه کرد: عقل، تفکر و اندیشه انسان همواره نگران است و انس با قرآن سبب می‏شود تا انسان به آرامشی که می‏خواهد دست پیدا کند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ترویج اخلاق قرآنی در بین کارکنان انتظامی از اقدامات مهم عقیدتی سیاسی استان است، اظهار داشت: قرآن دنیا و آخرت انسان را با هم در نظر دارد و عمل به آموزه‏های قرآن سعادت اخروی را تضمین می‏کند.

به گفته این مسئول قرآن نقش بسیار مهمی در زندگی آحاد مردم جامعه ایفا می‌کند که این نقش در بین خانواده‌ها و کارکنان انتظامی پررنگ‌تر است.

وی اضافه کرد: امام راحل توجه بسیار زیادی به قرآن داشته‌اند و آن را منشا تحولات عظیم در جامعه می‌دانستند که این امر باید در زندگی ما نیز جاری باشد.

غلامی تاکید کرد: انتظامی استان با برگزاری مسابقات مختلف سعی دارد انس کارکنان با قرآن را بیش از پیش توسعه داده و آنها را به سمت تعالی سوق دهد.

این مسئول با بیان اینکه قرآن عامل وحدت مسلمانان است، گفت: انس با قرآن و عمل به آن و ترویج فرهنگ قرآنی برای رسیدن به حیات طیبه از وظایف ماست.

وی خاطرنشان کرد: مشکل دنیای امروز عدم توجه به آموزه‌های الهی است که می‌توان با درک مفاهیم قرآن و تعمیم آن به جامعه، این مشکل را در دنیای امروز کاهش داد.

در این مسابقات از نفرات برتر رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، درک مفاهیم و اذان قدردانی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول