اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه جیرفت:

1337 دانش‌آموز جیرفتی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جیرفت گفت: یک‌هزار و 337 دانش‌آموز جیرفتی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

1337 دانش‌آموز جیرفتی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی شهداد‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه سومین دوره اعزام دانش‌آموزان دختر شهرستان جیرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌نظیر است که در گذر زمان فضیلت آن بیشتر بر همگان نمایان می‌شود.

وی افزود: با عنایت شهدا مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به سرزمین نورانی برای آشنایی جوانان و نوجوانان با هدف فرهنگ اسلام شده است.

شهداد‌نژاد با بیان اینکه استقبال دانش‌آموزان از این سفر معنوی برای حضور در مناطق عملیاتی روز به روز بیشتر می‌شود، تصریح کرد: یک‌هزار و 337 نفر دانش‌آموز دختر در مقطع دوم دبیرستان در قالب واحد درسی آمادگی‌ دفاعی، در این طرح شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این اردوها به همگان یادآوری می‌کند که افتخارات امروز ملت ایران مرهون جانفشانی شهدای اسلام تحت ولایت امر مسلمین است.

فرمانده سپاه ناحیه جیرفت با بیان اینکه این اردو در چهار مرحله برگزار می‌شود، گفت: آشنایی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان با از خودگذشتگی‌ و دلاوری‌های رزمندگان نه تنها انتقال فرهنگ و ارزش‌های حماسه‌ساز نسل اول و دوم انقلاب به نسل‌های بعد است، بلکه آن‌ها را با دشواری‌هایی که مردم ایران برای رسیدن به مرحله کنونی پشت سر گذاشته‌اند، آگاه می‌سازد.

شهداد‌نژاد عنوان کرد: یادواره شهدای شهرستان و همچنین یادواره شهدای مهندس جیرفت اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول