اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان اعلام کرد

ارائه 4 میلیارد ریال بن خرید به بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ارائه 4 میلیارد ریال بن خرید به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب هرمزگان با تخفیف 20 درصد خبر داد.

ارائه 4 میلیارد ریال بن خرید به بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور بیش از 700 ناشر در این دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان‌ اظهار داشت: در نهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان بیش از 40 هزار عنوان کتاب در قالب 650 هزار جلد با تخفیف 40 درصدی به مردم عرضه می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه امسال 4 میلیارد ریال بن خرید کتاب با تخفیف 20 درصد به مردم ارائه می‌شود و ناشران نیز مکلف هستند که کتاب‌ها را با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت پشت جلد به مردم ارائه دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تعداد غرفه‌های نمایشگاه کتاب هرمزگان اشاره کرد و افزود: در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بیش از 700 ناشر در قالب 400 غرفه حضور خواهند داشت که 450 ناشر به صورت مستقیم و 300 ناشر به صورت نمایندگی در نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

مریدی‌زاده با اشاره به افزایش تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب هرمزگان طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: طی پنج سال گذشته میزان بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب هرمزگان روند رو به رشدی داشته به طوری که در هر سال به طور متوسط بیش از 300 هزار نفر از شهروندان هرمزگانی از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و ضمن بازدید نزدیک به 9 میلیارد ریال کتاب خریداری کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، اضافه کرد: نمایشگاه خوشنویسی، نمایش آثار مولفان استان هرمزگان، غرفه عفاف و حجاب و پرسش و پاسخ خانواده، ایستگاه نقاشی کودکان، نشست نقد و بررسی کتاب، تجلیل از مولفان پیشکسوت، مسابقه کتابخوانی، شب شعر و موسیقی آئینی از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب امسال هستند.

نهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان از 30 تا ششم اسفند ماه آماده پذیرایی از علاقه‌‌مندان است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول