اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان خبر داد:

پیش‌فروش یک هزار بلیط نوروزی اتوبوس در همدان

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: از زمان فروش بلیط اتوبوس‌های نوروزی، یک هزار بلیط پیش‌فروش شده است.

پیش‌فروش یک هزار بلیط نوروزی اتوبوس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بابک قهرمانی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان همدان از آغاز ثبت نام اینترنتی بلیط‌های اتوبوس نوروزی در همدان خبر داد و اظهار کرد: با آغاز ثبت نام اینترنتی، تاکنون یک هزار بلیط اینترنتی پیش فروش شده است.

وی تصریح کرد: ثبت نام از 26 بهمن ماه در همدان آغاز شده است و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد و از هشتم اسفند نیز می‌توانند به صورت حضوری نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان بیان داشت: فروش حضوری بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی تا 24 اسفند ماه ادامه دارد که امیدواریم نیروی انتظامی نیز برای ایجاد نظم در پایانه حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری، در سطح استان 30 هزار سفر با جابه جایی 556 هزار مسافر انجام شد که 5.6 درصد افزایش سفر و 3.1 درصد افزایش مسافر داشتیم.

قهرمانی با بیان اینکه در نوروز امسال چهار درصد افزایش مسافر داشتیم، ادامه داد: در نوروز امسال در سطح شهرستان همدان، 11 هزار و 980 سفر درون استانی با جابه جایی 175 هزار مسافر و 7 هزار و 480 سفرهای خارج از استان با جابه‌جایی 166 هزار و 600 مسافر انجام شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول