اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان حمل و نقل در گفت‌و‌گو با فارس اعلام کرد‌

پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از 23 بهمن / احتمال افزایش قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سازمان حمل و نقل و راهداری گفت: از 23 بهمن ماه عملیات پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی آغاز می‌شود.

پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از 23 بهمن / احتمال افزایش قیمت‌ها

شهرام آدم‌نژاد در حاشیه معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به در پیش بودن نوروز و تقاضای زیاد برای سفرهای برون‌شهری تمهیدات و برخی اقدامات مورد نظر را پیش‌بینی کرده است تا در این ایام سفرها ایمن و راحت انجام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا و با هدف انجام سفرهای نوروزی راحت و کم دغدغه و ارایه خدمات مناسب به مردم با همکاری شرکت‌های حمل و نقل مسافر، پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس و سایر وسایط حمل و نقل جاده‌ای برای ایام نوروز از 23 بهمن شروع می‌شود.

آدم‌نژاد خاطر نشان کرد: از اول اسفندماه نیز پیش‌فروش حضوری متقاضیان سفر توسط شرکت‌ها و دفاتر آنها در نقاط مختلف کشور و پایانه‌ها انجام می‌شود که افراد می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها بلیط تهیه کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این زمینه هزار نقطه در سراسر کشور ساماندهی و تدارک دیده شده است تا مردم راحت‌تر بلیط مورد نظر خود را تهیه و بدون دغدغه به سفر سیاحتی و زیارتی خود بپردازند.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی که توسط شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای و مؤسسات غیردولتی انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی امسال سفرهای ایمن، راحت و کم دغدغه‌ای را شاهد باشیم.

آدم‌نژاد در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوالی به احتمال افزایش قیمت بلیط‌ها در این ایام گفت: ‌اگر افزایشی نیز اعلام شود مربوط به اجرای طرح نوروزی سازمان حمل و نقل و راهداری است که با هدف جبران یک سر خالی بودن اتوبوس‌ها این افزایش قیمت مقطعی اعمال می‌شود.

معاون سازمان حمل و نقل افزود: این طرح از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می‌شود و در صورت افزایش قیمت نیز پس از اتمام این ایام نرخ‌ها به روال اولیه خود بر می‌گردند.

آدم‌نژاد در ادامه از رسانه‌ها خواست مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل را در انجام وظایف خطیر و مأموریت اصلی برای ساماندهی و ایمن‌سازی ترددهای برون‌شهری کمک کرده تا شاهد موفقیت این مجموعه پرتوان باشیم.

وی همچنین از زحمات رحمتی مدیرکل سابق حمل و نقل استان اردبیل قدردانی کرد و اظهار داشت: ‌انتظار می‌رود این مدیر لایق و شایسته در جبهه جدید فعالیت و انجام مأموریت خود در استان زنجان موفق باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول