اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

شهید منصوری با حاشیه‌سازی برای حریفان صدرنشین است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم فوتسال شهید منصوری با حاشیه‌هایی که برای تیم‌های حریف در قرچک ایجاد می‌کرد توانست حریفان خود را ببرد و در حال حاضر صدرنشین باشد.

شهید منصوری با حاشیه‌سازی برای حریفان صدرنشین است

علیرضا افضل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم شهید منصوری از بازیکنان خوبی سود می‌برد، اما در طول فصل با ایجاد حاشیه برای تیم‌های حریف بسیاری از دیدارهای خود را در قرچک با برد پشت سر گذاشتند و توانستند با تیم ما اختلاف امتیاز پیدا کنند و در حال حاضر صدرنشین باشند.

وی در ادامه به شرایط تیم خودش اشاره کرد و افزود: چند هفته است که شرایط تیم بسیار خوب است و تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم و امیدواریم در بازی با تیم شهید منصوری بازی خوبی انجام و بتوانیم این تیم را با اختلاف گل پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بیان داشت: در این بازی علاوه بر سه امتیاز برد با تفاضل گل نیز بسیار مهم است زیرا هر گلی که ما می‌زنیم در واقع دو گل محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول فصل با مشکلات زیادی مواجه بودیم و بازیکنانمان مانند دانشور، نظری و کشاورز بد موقع مصدوم شدند و سبب شد امتیازهای حساسی را از دست بدهیم.

افضل تاکید کرد: اگر در سه بازی آینده بتوانیم امتیازات کامل را کسب کنیم به طور حتم قهرمان می‌شویم.

وی ادامه داد: همان‌طور که در بازی تیم‌های استقلال و الاتفاق عربستان تمام جامعه فوتبال از استقلال حمایت کردند امیدواریم در بازی سخت ما برابر شهید منصوری نیز تمام مردم اصفهان و هواداران تیم‌های گیتی پسند و فولاد ماهان با همدیگر متحد بشوند و از تیم گیتی پسند حمایت کنند تا به امید خدا جام در اصفهان بماند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: سال گذشته تیم شهید منصوری از حاشیه‌هایی که برای تیم‌های گیتی پسند و فولاد ماهان به وجود آمد نهایت استفاده را برد و قهرمان شد، اما امیدواریم سال جاری بتوانیم جام را در اصفهان نگه داریم زیرا لیاقت هواداران و تیم‌های اصفهانی قهرمانی است.

وی ادامه داد: پس از بازی با شهید منصوری با تیم‌های علم و ادب در مشهد و پرسپولیس در اصفهان بازی داریم که امیدوارم بتوانیم امتیازات کامل آن دیدارها را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول