اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سریال «سایه سلطان» در مرحله موسیقی قرار گرفت

آتش‌زمزم: «سایه سلطان» ‌نوروز 91 ‌به روی آنتن می‌رود‌

خبرگزاری فارس: کارگردان سریال «سایه سلطان» گفت: سریال «سایه سلطان» در پایانی‌ترین مراحل تولید خود در حال حاضر مرحله موسیقی خود را طی می‌‌کند.

آتش‌زمزم: «سایه سلطان» ‌نوروز 91 ‌به روی آنتن می‌رود‌

مرتضی آتش‌زمزم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد سریال «سایه سلطان» اظهار داشت: این سریال تولید مرکز اصفهان و به سفارش سیمای استان‌ها است، که در ایام نوروز از شبکه سراسری شما و یکی از شبکه‌های سراسری به روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این سریال یک داستان تاریخی را دنبال می‌کند، بیان داشت: در این مجموعه شاهد زندگی شخصیتی تاریخی به نام ظل‌السلطان، پسر بزرگ ناصرالدین شاه و والی مستبد اصفهان و فضای کنونی استان اصفهان و سال‌های آینده هستیم.

کارگردان و تهیه‌کننده سریال «سایه سلطان» ادامه داد: تلفیق سه دسته بازیگر خارجی، تهرانی و شهرستانی برای خود جذابیتی را در این سریال ایجاد کرده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با اشاره به تنوع لوکیشن‌های استفاده شده در این سریال تصریح کرد: سریال «سایه سلطان» بهار سال جاری در استان اصفهان کلید خورده است و پس از آن در لبنان و در شهرهای بیروت، جبیل و مشمش تصویربرداری ادامه داشته است.

آتش زمزم با بیان این مطلب اضافه کرد: سکانس‌های مربوط به 30 سال آینده به کمک جلوه‌های ویژه در استودیو انجام شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سریال «سایه سلطان» در مرحله موسیقی‌گذاری است و پس از پایان مراحل تولیدی برای نوروز 91 از طریق شبکه‌های شما و سراسری به روی آنتن می‌رود.

کارگردان سریال «سایه سلطان» با بیان اینکه در زمان تولید این سریال با مشکلات بسیاری مواجه شده است، افزود: در استان اصفهان مسئولین چندان به هنرمندان اصفهانی به اندازه هنرمندان تهران بها نمی‌دهند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول