اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌به طور مجدد پایم درد گرفت

نظری: انتظار بازی برابر شهید منصوری را دارم

خبرگزاری فارس: دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی که برای پای چپم اتفاق افتاده امیدوارم به بازی حساس تیمم برابر شهید منصوری برسم.

نظری: انتظار بازی برابر شهید منصوری را دارم

مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حدود هفت ماه است که با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه هستم و در کمال تأسف در تمرین روز گذشته نیز به طور مجدد پایم درد گرفت و نتوانستم با تیم تمرین کنم.

وی ادامه داد: به بازی حساس تیمم می‌رسم و می‌توانم این تیم را در روز پنج شنبه یاری برسانم.

دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: در حدود هشت هفته مصدوم بودم و پس از بازگشت از برزیل نتوانستم در خدمت تیمم باشم و تنها چهار هفته است که به تیم اضافه شده‌ام.

وی در ادامه به بازی این هفته تیمش در برابر شهید منصوری اشاره کرد و افزود: بازی قهرمانی همین بازی و تیم شهید منصوری نیز تیم خوبی است، اما شخصیت بازیکنان و کادر فنی تمام امکانات و شرایط را به ما می‌دهد تا به امید خدا بتوانیم این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

نظری افزود: در طول فصل حواشی و اتفاقات بسیاری افتاد که با مصدومیت بازیکنانمان همراه و سبب شد تیم ما از قهرمانی دور شود، اما با جمع شدن همه ‌بازیکنانمان امیدواریم تمام بازی‌های باقی مانده را ببریم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول