اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در آینه خبر فارس

دستاوردهای نخبگان تحقق واقعی مفهوم «ما توانسته‌ایم» است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نخبگان است.

دستاوردهای نخبگان تحقق واقعی مفهوم «ما توانسته‌ایم» است

علی خلفی نژاد امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: نمایشگاه ما توانسته‌ایم فرصتی است که دستاوردهای ۳۳ ساله انقلاب اسلامی در زمینه ابتکار‌ها و اختراعات در معرض بازدید مردم و علاقمندان قرار گیرد.

خلفی نژاد ابراز داشت: استان فارس یکی از مراکز مهم نخبه‌پروری در کشور است و شاید تاسیس نخستین دفتر استانی در شیراز نیز دلیلی بر این مدعا باشد.

وی بیان داشت: با تسهیلات و امکانات بنیاد نخبگان، ما توانسته‌ایم، 800 نخبه را جذب کرده و بسیاری از اختراعات را به مرحله تجاری‌سازی برسانیم.

این مسئول ادامه داد: نتیجه اقدامات بنیاد نخبگان و سایر فعالیت‌های آن منجر به نتیجه مهم‌تر کاهش خروج نخبگان از کشور شده است.

خلفی نژاد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تلاش می‌شود، توانمندی‌ها و دستاوردهای بنیاد نخبگان فارس به مردم  معرفی و حضور در این نمایشگاه نیز سبب شود که روزی نیز ادعا کنیم که از همین طریق «ما توانسته‌ایم» تعداد بسیاری نخبه جذب کنیم.

وی افزود: در این نمایشگاه برنامه‌های جنبی از جمله نشست‌های صمیمانه و تخصصی با حضور اساتید برجسته در زمینه‌های مختلف و همچنین  مسابقه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه «ما توانسته‌ایم»  تا سوم اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس پذیرای عموم علاقمندان است.

ساعت بازدید از نمایشگاه نیز 10 صبح تا 18 است.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول