اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 هنرمند رزنی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: از 15 هنرمند شهرستان رزن که در مسابقات استانی و کشوری حائز رتبه برتر شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

15 هنرمند رزنی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، ظهر امروز 15 هنرمند شهرستان رزن که در مسابقات استانی و کشوری حائز رتبه برتر شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن اظهار کرد: در چند هفته گذشته هنرمندان شهرستان رزن در مسابقات استانی و کشوری بسیار خوب درخشیدند.

علی مرادی نور گفت: نمونه آن "حجت یحیوی" در جشنواره شعر خاتم تا خاتم کرمانشاه و جشنواره روح آدینه بروجرد، "مسلم محمدی" در شانزدهمین جشنواره ادبی استان در شعر نیمایی، "محمدتقی جعفری تفضل" و "بهرام بهرامی" نیز در دهمین جشنواره مقام‌های بسیار خوبی کسب کردند.

وی افزود: در دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان نیز خانم نظری بدیع در رشته گرافیک مقام نخست را کسب کرد، همچنین هنرمندان رزن در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی بسیار خوب و مطلوب ظاهر شدند که با توجه به آمار جمعیتی شهرستان در مقایسه با شهرستان‌های استان فراتر از انتظار بوده است.

در پایان این مراسم نمایشگاه نقاشی بهاره قراگزلو گشایش یافت.

این نمایشگاه 40 اثر نقاضی از این هنرمند است که به مدت یک هفته از ساعت هشت تا 15 در تالار اندیشه شهرستان رزن پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول