اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

افزایش ساعات حرکت قطار در ایستگاه میاندوآب

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: ساعات حرکت قطار در ایستگاه راه‌آهن میاندوآب در راستای سفرهای نوروزی افزایش می‌یابد.

افزایش ساعات حرکت قطار در ایستگاه میاندوآب

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی در سطح اماکن اقامتی باید فراهم شود تا آن‌ها با رفاه بیشتری بتوانند از نقاط مختلف شهرستان میاندوآب و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن بازدید کنند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری مکان‌های مناسبی برای چادرزنی مسافران نوروزی آماده می‌شود و در این راستا آموزش و پرورش میاندوآب نیز آمادگی خود در تجهیز مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران را اعلام کرد.

جلالی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی برای مسافران نوروزی گفت: مسئولان در زمینه تهیه دفترچه راهنمای گردشگری برای ارائه به مسافران، نصب تابلوهای گردشگری، بازدید مستمر از راه‌های مواصلاتی، تجهیز نمازخانه‌ها و سالن‌های ورزشی، آمادگی کامل پایگاه امداد جاده‌ای و نیروی انتظامی برنامه‌ریزی‌های لازم و دقیق را انجام دهند.

این مسئول از افزایش برنامه‌ها و ساعات حرکت قطار مسافربری شرکت رجا از ایستگاه میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: در تعطیلات نوروز امسال با افزایش تعداد ساعات حرکت قطار از ایستگاه راه‌آهن میاندوآب آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران فراهم شده است.

وی با تاکید بر افزایش رفاه عمومی مردم در این سفرها گفت: روزانه بیش از 180 قطعه بلیط از طریق آژانس‌های خدمات مسافرتی میاندوآب به فروش می‌رسد.

جلالی با اشاره به برنامه‌های این سفرها اضافه کرد: قطار میاندوآب به تهران روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 19 و 45 دقیقه ایستگاه میاندوآب را به مقصد تهران ترک کرده و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته نیز ساعت 21 و 30 دقیقه از تهران به سمت میاندوآب برمی‌گردد.

این مسئول ادامه داد: برنامه حرکت قطار میاندوآب به مشهد در روزهای چهارشنبه ساعت 19 و 45 دقیقه از ایستگاه میاندوآب آماده ارائه خدمات به مسافران است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول