اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

قطار شهری تبریز سال آینده راه‌اندازی می شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز تا پایان سال 91 سوار مترو می‌شوند و شهر جدید و مدرن تبریز را شاداب‌تر خواهند دید.

قطار شهری تبریز سال آینده راه‌اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از برج بلور تبریز بر توسعه و عمران شهر تبریز به‌عنوان یک شهر مرکزی در شمال‌غرب کشور تاکید کرد.

وی با گرامیداشت سالروز 29 بهمن اظهار کرد: 29 بهمن سند دیگری از طلایه‌داری تبریز و آذربایجان در حرکت پر خروش ملت ایران است.

وی ادامه داد: 29 بهمن نماد و سندی بر دیانت مردم این دیار است و اینکه تبریز پایتخت تشیع است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به دیدار مردم و مسئولان آذربایجان و تبریز با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان در این دیدار که پس از راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد سخنان مهمی را بیان کردند که بر ریشه‌های دیانت در حرکت مردم ایران تاکید کردند.

بیگی گفت: 29 بهمن در نگاه رهبری دارای اهمیت خاصی بوده و در فرمایشات خود بر این مهم تاکید کردند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری آذربایجان‌شرقی در حال حاضر ادامه داد: آذربایجان‌شرقی و تبریز دارای تاثیر گذاری خاصی در منطقه بوده و تاثیر آن همچنان مشاهده می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: در حال حاضر پروژه‌های مهمی در تبریز و آذربایجان در حال انجام است که در این میان پروژه برج بلور و نیز پروژه میدان شهید بهشتی تبریز مطرح است.

بیگی اظهار کرد: در توسعه و عمران شهر تبریز و استان توجه به توان بخش خصوصی ضروری است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث متروی تبریز، گفت: مردم تبریز تا پایان سال 91 سوار مترو می‌شوند و شهر جدید و مدرن تبریز را شاداب‌تر خواهند دید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول