اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

نامزدها از وعده‌های غیرعملی بپرهیزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قاینات گفت: کاندیدا و نامزدهای مجلس باید از وعده‌های غیرعملی و بزرگ پرهیز کنند.

نامزدها از وعده‌های غیرعملی بپرهیزند

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی قدر انقلاب و نظام را می‌دانند، اظهار داشت: مردم خراسان‌جنوبی تاکنون حداکثر توانی را که داشته در انتخابات گذاشته‌اند.

وی افزود: مردم این استان در تمام انتخابات از جمله انتخابات مجلس، رئیس جمهوری، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شرکت کرده‌اند.

امام جمعه قاینات ارائه پاسخگویی از سوی مسئولان به مردم را یکی از عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و ادامه داد: وقتی مسئولان جوابگوی مشکلات مردم باشند به طور قطع مردم حضور گسترده‌تری در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

اصفهانی، تلاش نمایندگان در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستا و تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم را از دیگر عوامل مؤثر در راستای حضور گسترده مردم در انتخابات دانست.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو هدف دشمن راه نیافتن افراد متعهد به اسلام، آشنا به احکام اسلامی، دستورات نظام، سیاستمدار، متعهد و متخصص به مجلس است، اظهار داشت: بنابراین باید با انتخاب افراد اصلح در راستای اجرای دستورات اسلامی تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

امام جمعه قاینات با اشاره به اینکه کاندیداها باید با یکدیگر برادر و برابر باشند، تصریح کرد: دو کاندیدای انتخابات نباید علیه یکدیگر صحبت‌های ناروا بگویند و باید صداقت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

اصفهانی، قانونگذاری را یکی از وظایف اصلی یک نماینده دانست و افزود: قوانینی را که نمایندگان در مجلس تصویب می‌کنند نباید به نفع خود کاندیدا باشد بلکه باید در راستای منافع عموم افراد جامعه باشد.

وی گفت: اگر کاندیدایی به‌عنوان نماینده مردم انتخاب و رأی بیاورد، این کاندیدا باید رفتارشان خوب و در مجلس فعال باشند و بتوانند در راستای پیشرفت کارهای عمرانی و آبادانی حوزه‌های انتخابیه خود نهایت تلاش و کوشش را انجام دهند.

امام جمعه قاینات خواستار حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی شد و یادآور شد: امید است با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول