اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار:

حضور همه‌جانبه در انتخابات نشان از انسجام ملت دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: حضور همه‌جانبه در انتخابات نشان دهنده انسجام ملت، یکپارچگی و تبعیت از ولی امر مسلمین است.

حضور همه‌جانبه در انتخابات نشان از انسجام ملت دارد

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص اهمیت شرکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس پیش‌ رو اظهار کرد: ایجاد فضای سالم رقابتی بین نامزدهای انتخاباتی عامل مهمی در ایجاد نشاط و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی افزود: مردم خود بهترین تشخیص را می‌دهند و مطمئناً حضور پررنگی در انتخابات مجلس خواهند داشت.

بخشدار اروندکنار تصریح کرد: مردم با هوشیاری و حضور پرشور خود در انتخابات به دشمنان انقلاب اعلام می‌دارند که هنوز محکم و با صلابت به دنبال حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مردم در هر شرایطی پشتیبان انقلاب هستند و تا تحقق اهداف عالیه انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حیایی اهوازی خاطرنشان کرد: ایستادگی و قدرتمندی مردم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان پیام دیگر این حضور به مستکبران عالم است و این حضور نشان دهنده انسجام و یکپارچگی و تبعیت از ولی‌امر مسلمین است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ناامیدی دشمنان در همه عرصه‌ها را فراهم خواهد کرد، گفت: رعایت قانون و امانتداری به عنوان دو عنصر اصلی در روند برگزاری انتخابات از سوی عوامل اجرایی و نظارتی، باعث جلب اعتماد عمومی و حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.

بخشدار اروندکنار هم‌چنین عنوان کرد: انجام هر اقدام جانبدارانه‌ای از سوی عوامل برگزار کننده انتخابات، موجب سلب اعتماد عمومی و در نهایت بی‌انگیزه شدن مردم برای حضور در این رویداد مهم خواهد شد.

وی در پایان گفت: با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر به دشمنان این مرز و بوم ثابت می‌کنیم که این ملت هرگز به آرمان‌های امام راحل و شهدا پشت نخواهد کرد و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول