اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان:

دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در هراس است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات کور دشمن در اراده ایرانیان تأثیری ندارد، گفت: دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌هراسند اما دشمن بداند که اقدامات آنها علیه نظام سبب اتحاد و انسجام مردم ایران برای حضور در صحنه‌های انتخابات می‌شود.

دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در هراس است
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشور بار‌ها شاهد انجام این اقدامات در طول مدت پس از پیروزی انقلاب بوده است و دشمنان همواره به دنبال ریشه‌کن شدن نظام هستند.
وی با اشاره به اینکه این حوادث به میزان بسیاری در اتحاد و انسجام مردم موثر است، اضافه کرد: این حوادث و اقدامات سبب عقب‌نشینی مردم در ارتباط با مباحث انقلاب نشده است بلکه مردم انقلابی ایران برای دفاع از کشور و ارزش‌های ایرانی و اسلامی خود در مقابل دشمنان مصمم‌تر شده‌اند.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان با اشاره به ترور یکی از دانشمندان کشور توسط دشمنان طی روز‌های گذشته تصریح کرد: این موضوع و حادثه اتفاق افتاده سبب افزایش احساس مسئولیت بیشتر مردم می‌شود و مردم انقلابی ایران همیشه و در تمامی زمان‌ها با حضور پر شور خود در صحنه‌های انتخابات اقدامات ضد انقلابی دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران به دنبال ایجاد خدشه در حضور مردم در انتخابات هستند، افزود: دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌هراسند اما دشمن باید بداند که اقدامات آنها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سبب اتحاد و انسجام مردم ایران برای حضور در صحنه‌های انتخابات می‌شود.
قربانی تاکید کرد: دشمنان ایران طی 30 سال گذشته نتوانسته‌اند از اقدامات ضد انقلابی خود علیه ایران هیچ نفعی ببرند و از این پس نیز تمامی اقدامات و نقشه‌های آنها علیه ایران با شکست مواجه می‌شود و آنها از این اقدامات هیچ سودی نمی‌برند.
وی با بیان اینکه مردم ایران در تمام زمان‌ها آمادگی خود را برای دفاع از کشور و مقابله با تهاجم‌های دشمن نشان داده‌اند، ادامه داد: اقدامات کور دشمن در تخریب عزم و اراده ایرانیان تأثیری ندارد و این مردم همان مردم دوران هشت سال جنگ تحمیلی هستند که عزم و اراده راسخ خود را برای دفاع از کشور به تمامی جهانیان نشان دادند.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان بیان داشت: آمریکا و استکبار جهانی هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و آنها با این اقدامات به دنبال تضعیف اراده مردم هستند اما این اقدامات به غیر از بن‌بست به جایی راه ندارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که مردم ایران را از راه انتخابی و حمایت آنها از نظام منحرف کند، گفت: اما مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان می‌زنند و چنین اقداماتی در تضعیف و اراده مردم تأثیری ندارد.
قربانی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت جبهه متحد اصول‌گرایی در استان اظهار داشت: در حال حاضر جبهه متحد اصول‌گرایان استان در حال بررسی کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه بررسی و ارزیابی این افراد در دستور کار این جبهه قرار دارد، اضافه کرد: این مجموعه باید تا پیش از 10 بهمن‌ماه جاری جبهه متحد را برای آگاهی مردم انتشار بدهد و اسامی این افراد باید در 10 بهمن‌ماه جاری به صورت سراسری اعلام شود.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان تصریح کرد: پس از آن نیز کمیته‌های اجرایی جبهه متحد اصول‌گرایان استان نیز فعالیت خود را در راستای پیگیری مسائل مربوطه انجام می‌دهند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول