اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت باستانی شهرستان اصفهان خبر داد

باستانی‌کاران اصفهان در اردوی آمادگی رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت باستانی شهرستان اصفهان گفت: تیم نوجوانان و جوانان استان اصفهان هم‌اکنون در اردوی آمادگی رقابت‌های باستانی کشوری که در اهواز برگزار می‌شود، به سر می‌برند.

باستانی‌کاران اصفهان در اردوی آمادگی رقابت‌های کشوری

مسعود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اردوی تیم باستانی نوجوانان و جوانان استان اصفهان تا پنج‌شنبه گذشته در اصفهان برگزار شد و از امروز این اردو به شهرضا انتقال پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: رقابت‌های باستانی قهرمانی کشوری که در اهواز برپا می‌شود از 10 اسفندماه آغاز و به مدت چهار روز ادامه پیدا می‌کند.

مسئول هیئت باستانی شهرستان اصفهان ادامه داد: در سال 1391 شاهد برگزاری رقابت‌های باستانی انتخابی تیم ملی که 23 نفر از طرف استان اصفهان در این مسابقات شرکت می‌کنند نیز هستیم.

وی بیان داشت: رقابت‌‌های باستانی انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان اجرا می‌شود، سهمیه اصفهان در رقابت‌های باستانی انتخابی تیم ملی در رتبه بالایی قرار دارد.

ملکی در مورد برنامه‌های فرهنگی هیئت باستانی اصفهان با اشاره به اعزام پیاپی چهار ساله ورزشکاران باستانی به کربلا، تأکید کرد: در چهارم اسفندماه امسال نیز شاهد اعزام باستانی‌کاران، پیشکسوتان باستانی و رؤسای هیئت باستانی شهرستان‌های استان اصفهان به کربلا هستیم.

مسئول هیئت باستانی شهرستان اصفهان ادامه داد: در سفر کربلای هیئت باستانی اصفهان 40 نفر از طرف هیئت به این سفر فرستاده می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول