اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان خبر داد

انتقال حرکات نمایشی از معابر عمومی به پیست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده تلاش می‌کنیم حرکات نمایشی و در عین حال خطرناک برخی از علاقه‌مندان موتور و ماشین‌سواری را از خیابان‌ها و معابر عمومی جمع‌آوری و به پیست‌های اختصاصی انتقال دهیم.

انتقال حرکات نمایشی از معابر عمومی به پیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر اسماعیلی در حاشیه برپایی نخستین غرفه هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو اظهار داشت: این هیئت از تمام بخش‌ها و کمیته‌‌های زیر پوشش خود از جمله موتور سنگین، موتورکراس، اتومبیل‌های غیر استاندارد مسابقه‌ای و آرسی‌کار (ماشین‌ها و هلیکوپتر‌های کنترل از راه دور) برای شناساندن سرویس‌های مختلف هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان به عموم علاقه‌مندان استفاده می‌کند.

وی تأکید کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان، آمادگی خود را برای آموزش بخش‌های مختلف زیر پوشش خود به عموم مردم واجد شرایط اعلام می‌کند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان اشاره‌ای به حرکات نمایشی که برخی از جوانان در معابر عمومی به وجود آورده، کرد و بیان داشت: این هیئت به منظور سازماندهی علاقه‌مندان به حرکات نمایشی موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی، از تمام جوانان با استعداد اصفهانی برای عضویت در هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی دعوت به عمل می‌آورد تا دیگر شاهد چنین ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح شهر نباشیم.

وی گفت: دوستداران موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی برای دریافت کارت عضویت می‌توانند در روز‌های جمعه از ساعت هشت تا 13 بعد ‌از ظهر به پیست این هیئت واقع در ورزشگاه بزرگ اصفهان مراجعه کنند.

اسماعیلی ادامه داد: هم‌چنین هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان عضو‌گیری را برای رشته‌‌های مختلف زیر‌مجموعه خود در سال 1391 آغاز کرده است.

وی‌ تأکید کرد: علاقه‌مندان رشته موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به چهارراه تختی، اداره‌کل ورزش و جوانان، دفتر هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی مراجعه یا با تلفن 09139291874 تماس بگیرند.

به گزارش فارس، در غرفه هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، انواع موتور سنگین با حجم بالا، موتورکراس و ماشین‌های قدیمی و کلاسیک به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول