اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم فجر:

سال آینده همه فیلم‌های فجر در خوزستان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم فجر وعده داد از سال آینده همه فیلم‌های جشنواره بین‌المللی در خوزستان اکران عمومی شود.

سال آینده همه فیلم‌های فجر در خوزستان اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محمد خزایی یک‌شنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در خوزستان گفت: از همین الان قول می‌دهم سال آینده با همکاری همه دست‌اندرکاران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به طور منظم و کامل در خوزستان اکران عمومی شود.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر امسال به همت استانداران و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 9 استان کشور برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان مواجه گردید.

خزایی اهتمام ویژه استاندار خوزستان به مسائل فرهنگی را ستود و گفت: در چند سال اخیر بسیاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با همراهی و حمایت حجازی استاندار خوزستان اجرا شده است.

وی افزود: خوزستان جزو چهار استانی است که استاندار آن در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر حضور یافته و این نشانه اهمیت دادن نماینده دولت در استان به مسائل فرهنگی است.

دبیر جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: امسال گزینش زیادی برای اکران فیلم‌های فجر انجام شد اما با حمایت و پیگیری جدی سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تنها در این استان این تعداد فیلم اکران شد، این در حالی بود که بسیاری از استان‌ها بی‌تفاوت از کنار جشنواره گذشتند.

به گفته وی، در هیچ استانی به جز خوزستان در چند شهر اکران فیلم فجر نبود و در حالی که بسیاری از استان‌ها تنها هفت یا هشت فیلم اکران کردند در خوزستان 17 فیلم اکران عمومی شد.

وی علت اکران نشدن همه فیلم‌های جشنواره را در خوزستان برخی معذوریت‌ها در تهران به لحاظ فنی، پروانه نمایش موقت برخی فیلم‌ها و.... عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول