اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

رسیدگی به مشکلات 130 گلستانی در جلسات ملاقات عمومی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان از ملاقات و رسیدگی به مشکلات بیش از 130 نفر در 15 جلسه ملاقات عمومی طی پنج ماه گذشته در این معاونت خبر داد.

رسیدگی به مشکلات 130 گلستانی در جلسات ملاقات عمومی

رضا غلامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان، بیشترین حجم ملاقات‎های عمومی سه‎شنبه‌ها را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی دانست و اظهار داشت: رفع موانع سرمایه‎گذاری و حل مشکلات واحدهای تولیدی رویکرد اصلی معاونت برنامه‎ریزی استانداری است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بیشترین میزان ملاقات‎های عمومی را صاحبان واحدهای تولید، اقتصادی و واحدهای صنعتی استان تشکیل می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان جذب سرمایه‎گذار و سرمایه‌گذاری را از اولویت‎های مدیران استان و معاونت برنامه‌ریزی استانداری دانست و افزود: در این زمینه برگزاری جلسات با سرمایه‎گذاران در کمترین زمان ممکن در این معاونت انجام می‌شود و معاون برنامه‎ریزی استاندار به صورت ویژه برای مذاکره، هماهنگی و رفع موانع سرمایه‎گذاری تلاش می‌کند.

غلامی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 80 جلسه در مرکز خدمات سرمایه‎گذاری و حدود 60 جلسه نیز در دفتر معاون برنامه‎ریزی استاندار در راستای رفع مشکلات سرمایه‎گذاران برگزار شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از 10 سرمایه‎گذار خارجی نیز با ایشان ملاقات داشته و در خصوص نحوه سرمایه‎گذاری در استان گلستان مذاکره کرد‎ه‎اند که برخی از آنها در حال انجام مقدمات اجرایی هستند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: بیشترین سرمایه‎گذاران در بخش کشاورزی و دامداری و صنایع وابسته بودند لیکن سرمایه‎گذاران دیگر در بخش‎های مختلف از جمله پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع فلزی، زیورآلات، بازیافت، کامپوزیت و همچنین طرح‎های متعدد تفریحی و گردشگری نیز از خدمات و مشاوره‎های مرکز خدمات سرمایه‎گذاری بهره‎مند شده‎اند.

غلامی همچنین تاکید کرد: تاکنون بیش از 150 فرصت سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شده که 75 فرصت از آنها به ارزش حدود 2 میلیارد یورو در سایت سازمان سرمایه‎گذاری و کمک‎های فنی و اقتصادی ایران درج شده است.

وی با بیان اینکه مجموع اقدامات فوق باعث ارتقای رتبه استان از 28 به شش در بخش نهادسازی شده است افزود: مرکز خدمات سرمایه‎گذاری در تمام طول سال در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 با حضور نمایندگان تام‎الاختیار دستگاه‎های اجرایی مرتبط با سرمایه‎گذاری، پذیرای سرمایه‌گذاران استان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: همچنین بیشترین حجم جلسات این معاونت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، جذب سرمایه‎گذاری، توسعه صادرات، تنظیم بازار، کارگروه تولیدی اقتصادی، شورای توسعه و برنامه‎ریزی استان، شورای هماهنگی بانک‎ها و کمیته مشاوره و توانمندسازی واحدهای مشکل‎دار بوده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول