اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اروندکنار خبر داد

حضور قاریان بین‌المللی قرآن در اروندکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اروندکنار در خصوص برگزاری مراسم اخیر محفل انس با قرآن در منطقه گفت: حضور قاریان برجسته و بین‌المللی در منطقه می‌تواند به مراتب نهادینه کردن فرهنگ قرآنی را رقم زند.

حضور قاریان بین‌المللی قرآن در اروندکنار

سیدصالح بلادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: این منطقه هر ساله پذیرای مهمانان و کاروان‌های راهیان‌نور بوده و به دلیل قرار دادن منطقه عملیاتی والفجر 8 در دل خود همواره مورد توجه زوار بسیاری از اقصیٰ نقاط مختلف کشور بوده است.

وی افزود: اخیراً مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاریان منطقه‌ای استان کشوری و بین‌المللی در مصلای نماز جمعه اروندکنار برگزار شد که البته بسیار مورد توجه و استقبال عموم واقع شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اروندکنار تصریح کرد: در این مراسم قاریان بین‌المللی حاج ابوالقاسمی و محمد مشمول آیاتی چند از کلام‌الله قرآن مجید را قرائت کردند.

وی ادامه داد: انس و ارتباط با کتاب الهی، از منظرهای مختلفی قابل توجه است و بعد معرفتی قرآن، از مهمترین این درجات محسوب می‌شود.

بلادی افزود: از آنجا که قرآن کریم کلام خدا و پیام آسمانی است و سخن پروردگار و تجلی کمال مطلق محسوب می‌شود، ویژگی‌های گیرا و جذابی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به خدا ایمان دارد و عاشق بندگی و وصال اوست، مشتاق شنیدن کلام معشوق است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اروندکنار خاطرنشان کرد: خواندن و آموزش قرآن از اعمال با فضیلتی است که باید جوانان را بیش از پیش به سوی آن رهنمون ساخت.

وی هم‌چنین عنوان کرد: قرآن در احکام عبادی اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و بزرگان دین، ارتباط با قرآن و تلاوت آن را، در هر شبانه‌روز، سفارش کرده‌اند.

بلادی در پایان با اشاره به اینکه بر آثار و ثواب قرائت و عمل به دستورات قرآن بسیار تأکید شده، افزود: برای تحقق این امر باید تعلیم و تربیت قرآنی و معنوی به کمک یکدیگر آیند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول