اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/61

توسعه زیرساخت‌های قرآنی در هرمزگان با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: توسعه زیرساخت‌های قرآنی در هرمزگان با جدیت در دستور کار است.

توسعه زیرساخت‌های قرآنی در هرمزگان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت السلام محمد عبادی‌زاده پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی نخستین دانشکده علوم قرآنی و حدیث هرمزگان اظهار داشت:‌ در سایه نگاه ویژه مسئولان استان شاهد فعالیت جدی نهضت قرآنی در استان هستیم که این امر موجب خیر و برکت فراوان برای استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سایه این نگاه توسعه زیرساخت‌های قرآنی در هرمزگان با جدیت در دستور کار است که امروز علاوه بر این پروژه چند طرح دیگر نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تصریح کرد: البته دانشکده علوم قرآنی از هم‌اکنون فعالیت خود را در ساختمان دیگری آغاز می‌کند و پس از تکمیل پروژه مذکور در محل دانشگاه هرمزگان مستقر می‌شود.

عبادی‌زاده ادامه داد:‌ این دانشکده در زمینی به مساحت چهار هکتار و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دانشگاه هرمزگان احداث می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های عمرانی مرتبط با این دوره از مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: به میمنت میزبانی هرمزگان در این دوره از مسابقات، علاوه بر کلنگ‌زنی دانشکده علوم قرآنی، عملیات اجرای پردیس قرآن در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع آغاز خواهد شد که تحولی کم‌نظیر در فراهم شدن زیرساخت‌های قرآنی در استان است.

این مسئول هم‌چنین از آغاز عملیات اجرایی دروازه قرآن در ورودی شهر بندرعباس خبر داد و عنوان کرد: با انجام این پروژه، نصب تندیس قرآنی آن نیز بر سر درب این دروازه در دستور کار است که با تأمین اعتبار انجام و نماد شهر بندرعباس مزین به قرآن مجید خواهد شد.

وی در پایان از افتتاح خبرگزاری قرآنی ایکنا در استان هرمزگان خبر داد و اذعان داشت: این خبرگزاری که با رویکرد تخصصی در حوزه قرآن وعلوم قرآنی فعالیت دارد، با انجام آئین افتتاحیه رسماً فعالیت خود را در استان هرمزگان آغاز خواهد کرد که نقش مهمی در توسعه فرهنگ قرآنی دارد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول