اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/62

سازمان‌های لشکری و کشوری به دنبال ترویج فعالیت‌های قرآنی هستند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیازمند انسجام فرهنگی و قرآنی با همفکری تمام دستگاه‌های لشکری و کشوری و فرهنگی است.

سازمان‌های لشکری و کشوری به دنبال ترویج فعالیت‌های قرآنی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد زارع مهرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی هرمزگان اظهار داشت: نسل جوان ما تشنه معارف قرآنی و اسلامی است که از کانال قرآن در ابعاد مختلف می‌توان این نیاز را برطرف کرد..

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را نیازمند انسجام فرهنگی - قرآنی با همفکری تمام دستگاه‌های لشکری و کشوری و فرهنگی دانست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: سازمان‌های متعدد لشکری و کشوری به دنبال ترویج فعالیت‌های قرآنی اعم از حفظ و قرائت و تفسیر هستند و سالانه نیز در سازمان‌ها مسابقات مختلفی در این راستا برگزار می‌شود که در مجموع بازدهی خوبی داشته، اما برای رسیدن به حد مطلوب باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

مهرانی در خصوص آسیب‌شناسی‌های عدم توفیق در ترویج فرهنگ قرآنی در این استان ابراز داشت: اگر به برنامه‌های طرح اوقات فراغت ارگان‌ها توجه کنیم اعم از نیروهای مسلح و سایر ارگان‌ها می‌بینیم که در سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، اوقاف، ارشاد و سازمان تبلیغات همه اینها کلاس قرآن برگزار می‌شود که البته در استان هرمزگان نیز هماهنگی بین دستگاهی در زمینه فعالیت‌های قرآنی یک نیاز اساسی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اذعان داشت: بازده اندک این حرکت‌ها به دلیل همان عدم انسجام برنامه‌ها است و اگر می‌خواهیم به جذب حداکثری و به یک نتیجه مطلوب در ترویج فرهنگ قرآنی دست پیدا کنیم باید یک متولی فرهنگی قرآنی برای این فعالیت‌ها تعیین شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول