اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعال شدن کمیته اسکان و تسهیلات سفرهای نوروزی

اتمام زمان حفاری در سطح شهر تا 15 اسفند ماه اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: دستگاه‌های اجرایی آب، برق، گاز و شهرداری‌ها تا زمان 15 اسفند ماه فرصت دارند حفاری‌های خود را متوقف و ترانشه‌های قبلی خود را تکمیل کنند.

اتمام زمان حفاری در سطح شهر تا 15 اسفند ماه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی ایزدی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته اسکان و پذیرایی تسهیلات سفرهای نوروزی 91 با بیان اینکه شهرستان‌های ورودی استان را امسال فعال‌تر کرده و امکانات خوبی را برای اسکان مسافران فراهم می‌کنیم، اظهار داشت: خمینی شهر، نجف آباد، تیران و کرون، فریدن، نایین، خور و بیابانک، خوراسگان و شاهین شهر، میمه و کاشان از جمله مهم‌ترین این شهرها است.

وی با بیان اینکه موارد مورد احتیاج و اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار ستاد قرار دارد، افزود: بسترهای خدماتی از جمله خبازی‌ها، خدمات خودرویی، پزشکی و درمانی، امداد و نجات، بانک‌ها، هلال احمر، امداد خودرو و فنی و حرفه‌ای مورد توجه کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی است.

معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با تاکید به اینکه از تمام دستگاه‌های حفاری، آب، برق، گاز و شهرداری‌های استان درخواست کردیم که تا نیمه دوم اسفند ماه کار خود را متوقف و ترانشه‌های قبلی خود را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه در بعد گردشگری داخلی و نیز خارجی سرویس بهداشتی از جمله مواردی است که با مشکلاتی روبه رو بوده است، ادامه داد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین راهی، محل اقامه نماز و خدمات بین راهی خودروها از دیگر موارد مورد توجه این ستاد برای نوروز 91 است.

ایزدی فراهم کردن پارکینگ مورد نیاز در مراکز ابنیه فرهنگی، نصب بنرهای خوش‌آمدگویی در شهرستان‌ها و شهرها، نصب توصیه‌های اخلاقی و حفظ شئونات در ورودی شهر را از اقدامات اولیه این کمیته برشمرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی مورد توجه و دولتی باید محل اسکان را به نیروی انتظامی ابلاغ کنند تا نهایت فعالیت و اقدامات برای استقرار در کمپ‌ها انجام شود.

معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان بیان داشت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با هشت کمیته زیر مجموعه فعال شده‌اند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول