اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان:

آموزش و پرورش استثنایی درصدی از هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان خدمات مختلفی، مانند پرداخت درصدی از هزینه‌های گفتار درمانی، کار درمانی و فیزیوتراپی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کند.

آموزش و پرورش استثنایی درصدی از هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کند

سعید ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان به دانش آموزان اظهار داشت: درصدی از هزینه‌های گفتار درمانی، کار درمانی و فیزیوتراپی توسط این اداره به دانش آموزان نیازمند به این خدمات پرداخت می‌شود.

وی در ارتباط با ارائه خدمات به دانش آموزانی که نیاز به سمعک دارند، تصریح کرد: دانش آموزانی که به سمعک نیاز دارند می‌توانند مدارک خود را (اصل فاکتور خرید، فتوکپی برگه شنوایی سنجی و گواهی اشتغال به تحصیل از آموزشگاه خود) به سازمان آموزش و پرورش استثنایی ارائه و از طریق اداره کل به بیمه ایران تحویل که در این صورت درصدی از هزینه برگشت داده می‌شود.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در مورد پرداخت هزینه عینک گفت: برای دانش آموزانی که نیاز به عینک دارند خدمات ارائه شده اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مانند ارائه خدمات برای سمعک است و این اداره  25 هزار تومان هزینه عینک را پرداخت می‌کند.

وی در ارتباط با سایر خدمات ارائه شده توسط این ارگان به دانش‌آموزان بیان داشت: درصدی از هزینه‌های گفتار درمانی، کار درمانی و فیزیوتراپی به وسیله اداره آموزش و پرورش استثنایی به دانش‌آموزان نیازمند به این خدمات پرداخت می‌شود.

ادیب در مورد سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان بیان داشت: برای سرویس رفت و آمد دانش آموزان، 80 درصد هزینه را دولت و 20 درصد بقیه را خانواده‌ها پرداخت می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: هزینه سرویس رفت و آمد دانش آموزان بر اساس مواردی مانند کیلومتر و بعد مسافت محاسبه و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول